2

4

رشد ۲۴ برابری ارز PEPE؛ رقیبی سرسخت برای میم کوین‌های مانند شیبا و دوج

رمز ارز PEPE که به تازگی در بازار سر و صدای زیادی به پا کرده است، توانتسه در روزهای اخیر و در مدتی کوتاه بیش از ۲۰ برابر رشد کند و همین باعث شده برخی کاربران آن را به عنوان میم کوینی آینده دار به شمار بیاورند و تقاضا برای خرید آن رو به افزایش است.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارز دیجیتال PEPE یک میم کوین (Meme Coin) با تصویر قورباغه معروف در روزهای گذشته بسیار سر و صدا به پا کرده است. این توکن در چند روز اخیر شاهد رشد خیره کننده‌ای بوده است و توانسته با رشد ۲۴ برابری خود را به رتبه ۹۸ در سایت coingecko برساند.

چارت ارز PEPE

این ارز دیجیتال هنوز در صرافی‌های زیادی لیست نشده و از لحاظ فاندامنتالی باید بیشتر بررسی شود، چرا که احتمال راگ پول نیز در آن وجود خواهد داشت. اما به زعم برخی کاربران توییتر، PEPE می‌تواند به عنوان رقیبی قدرتمند برای شیبا و دوج کوین و سایر میم کوین‌ها ظاهر شود.

خرید ارز دیجیتال

جالب است بدانید که اکثر میم کوین‌های بازار کریپتو با نماد سگ‌ها توسعه داده می‌شوند که معروف‌ترین نمونه‌های آن مانند دوج، شیبا، بیبی دوج و … را حتما می‌شناسید. اما ارز PEPE با نماد قورباغه یک کار متفاوت در دنیای میم کوین‌ها به شمار می‌رود.

البته توجه داشته باشید که این رشد و افزایش حجم معاملات اخیر روی این رمز ارز، نمی‌تواند دلیلی برای سرمایه‌گذاری شما عزیزان در PEPE باشد، اگر قصد خرید این ارز دیجیتال را دارید بهتر است ابتدا در مورد آن بیشتر تحقیق کنید تا دچار ضرر و زیان ناخواسته نشوید.

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داریوش
داریوش
11 ماه قبل

سلام رمز ارز په په بخرم؟

سینا شمس آور
مدیر
سینا شمس آور
11 ماه قبل
پاسخ به  داریوش

سلام، نوسانات شدیدی داره این توکن. ابتدا کامل تحقیق کنید در موردش، ما توصیه به سرمایه گذاری نمی‌کنیم

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (2)