0

2

هکرهای کره شمالی به دنبال فروش ۴۰ میلیون دلار بیت کوین خود هستند!

هکرهای شمالی که پیش از این بیش از ۴۰ میلیون دارایی دیجیتال را به سرقت برده‌ بودند، اکنون به دنبال فروش آن‌ها و نقد کردن کوین‌های به سرقت رفته هستند.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

اف‌بی‌آی (FBI) امروز اخطاری را مبنی بر سرقت ۴۰ میلیون دلار دارایی توسط هکرهای کره شمالی منتشر کرد. FBI در این اخطاریه بیان کرده که ارزهای دیجیتال دزدیده شده توسط دو سازمان Lazarus Group و APT38 به کره شمالی مرتبط هستند و این سازمان در حال حاضر در حال ردیابی این دارایی‌ها است.

خرید ارز دیجیتال

FBI معتقد است که کره شمالی در تلاش است که بیت‌ کوین‌های به سرقت رفته را که ارزشی بیش از ۴۰ میلیون دلار دارند را نقد کند. این سازمان از بخش خصوصی خواست که داده‌های درون زنجیره‌ای (ON-CHAIN) را بررسی و در مورد تراکنش‌های مرتبط با این سرقت هوشیار باشند.

گروه لازاروس (Lazarus Group) در کره شمالی به طور تخصصی فضای بلاک‌ چین را هدف حملات خود قرار داده است و از روش‌های spearphishing و نرم‌افزارهای مخرب برای سرقت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. این حملات اغلب با انبوهی از ایمیل‌های spearphishing که به کارکنان فناوری اطلاعات ارسال می‌شوند، شروع می‌شوند و هدفشان فریب‌دادن قربانیان برای دانلود برنامه‌های آلوده به بدافزار و باج افزار است.

به نظر شما در صورتی که این گروه بتواند دارایی‌های خود را بفروشد بازار کریپتو بار دیگر ریزش خواهد کرد؟

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)