0

4

مدیرعامل بلک راک: ارزهای دیجیتال با ارزشند!

لری فینک (Larry Fink)، مدیرعامل بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان یعنی بلک راک به‌تازگی بیانیه‌ای کوتاه در مورد ارزهای دیجیتال منتشر کرده است.

نظر لری فینک در مورد ارزهای دیجیتال
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

مدیرعامل بلک راک طی سخنرانی خود در برنامهٔ  Squawk on the Street شبکهٔ CNBC اظهار کرد:

ما در قبال دموکراتیک کردن سرمایه‌گذاری مسئولیم.

ارزهای دیجیتال دارایی‌های بین‌المللی هستند که در مقایسه با سایر ارزها از ارزش خاصی برخوردارند.

با توجه به برنامه فعلی ETF بیت کوین‌مان، نمی‌توانم مستقیماً در مورد آن حرفی بزنم.

خرید ارز دیجیتال

فینک با بیان اینکه ارزهای دیجیتال دارای ویژگی‌های متمایزی هستند و جایگاه بین‌المللی دارند و میزان تقاضا برای آنها بالاست، افزود: «فرصت‌های ارزشمند و مهمی در این زمینه وجود دارد.»

لری فینک از BlackRock@ معتقد است #بیت کوین به دلیل تقاضای گسترده در سراسر جهان از هر ارز بین‌المللی دیگر فراتر خواهد رفت.

مایکل سیلر،۱۴ جولای ۲۰۲۳

مایکل سیلر، ۱۴ جولای ۲۰۲۳

بلک راک از سال ۲۰۲۱ با ارزهای دیجیتال سروکار داشته، اما تا به امروز هیچ سرمایه‌گذاری جدی‌ای در این زمینه انجام نداده است. این شرکت در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ تراکنش‌های بیت‌کوین را پردازش می‌کرد که آن را فعالیتی جهت گرم کردن خود برای اقدامی بزرگتر در نظر گرفته بود.

این شرکت ماه گذشته بزرگترین حرکت خود را در مورد ارزهای دیجیتال انجام داده و درخواستی رسمی به SEC برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین با مشارکت صرافی کوین بیس ارائه کرده است.

این اقدام بلک راک محرکی شد برای سایر شرکت‌ها تا آنها نیز برای تشکیل ETF بیت کوین درخواست دهند. از آن زمان تاکنون قیمت بیت کوین نزدیک به ۲۵ درصد افزایش یافته است.

خرید بیت کوین

منبع: بیت کوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)