0

2

سیگنالی مثبت برای BTC؛ 80 درصد هولدرهای بیت کوین در سود هستند!

سطح سوددهی (Profitability Level) بیت کوین به بالاترین میزان خود در دو سال اخیر نزدیک شده است و گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از هولدرهای این ارز دیجیتال در سود هستند.

هولدرهای بیت کوین
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بیت کوین در هفته اخیر توانست رشدی بیش از ۲.۵ درصد را تجربه کند و قیمت آن نهایتا به ۳۹ هزار دلار رسید. این اتفاق می‌تواند سیگنالی مثبت برای جلب توجه سرمایه گذاران به خرید بیشتر این دارایی دیجیتال و در نتیجه ادامه رشد بیت کوین باشد.

در کنار این مسئله رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۹ هزار دلار باعث شده ه نزدیک به ۸۰ درصد هولدرهای این ارز دیجیتال در سود باشند. بنابراین اکنون تنها کسانی در ضرر هستند که بیت کوین را در قیمت‌هایی بالاتر از ۳۹ هزار دلار خریده‌اند و هنوز آن را هولد می‌کنند.

ارز دیجیتال

بیت کوین به سطح سوددهی ۲ سال اخیر خود رسید

براساس گزارشات منتشر شده از IntoTheBlock،‌ اکنون ۸۱.۳۵ درصد از هولدرهای بیت کوین در سود هستند و سطح سوددهی (Profitability Level) فعلی بیت کوین به بالاترین میزان در دو سال اخیر رسیده است.

تمام این‌ها در حالی است که داده‌های درون زنجیره‌ای و تکنیکالی در حال صدور سیگنال مثبت برای ادامه رشد بیت کوین در هفته‌های پیش رو هستند و احتمال می‌رود قیمت این ارز دیجیتال بتواند در وهله اول به محدوده مهم ۴۰ هزار دلار برسد.

بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)