0

1

شبکه zkSync Era به لیست شبکه‌های صرافی پنکیک سواپ اضافه می‌شود

طبق اظهارات توسعه‌دهنده دکس PancakeSwap، این پلتفرم روز پنجشنبه (۲۷ جولای ۲۰۲۳) بلاک چین zkSync Era را نیز به لیست شبکه‌های خود افزوده است.

اضافه شدن شبکه zkSync Era به لیست شبکه‌های صرافی پنکیک سواپ
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

این حرکت در راستای برنامه‌های PancakeSwap برای گسترش پایگاه کاربران و افزایش درآمد این پروتکل صورت گرفته است. در زمان راه‌اندازی، معاوضه توکن پنکیک سواپ (Cake) و طرح تأمین نقدینگی با کارمزد تراکنش ۰.۰۱٪ ا زارزش معاملات در دسترس خواهد بود.

این طرح قرار است طی هفته‌های آتی فعال شود، جایی که کاربران می‌توانند توکن‌های استخر نقدینگی (LP) خود را برای به دست آوردن توکن Cake در عین حفظ موقعیت خود در توکن‌های LP، به اشتراک بگذارند. استخر نقدینگی محلی است که در آن مقدار زیادی ارز دیجیتال بر اساس یک قرارداد هوشمند قفل می‌شوند تا میزان نقدینگی را برای انجام تراکنش‌های سریع‌تر افزایش دهند.

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ برای پردازش معاملات، وام دهی و سرویس قرعه‌کشی برای کاربران خود به‌جای واسطه‌ها از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند. این دکس بر چهار زنجیره بایننس، اتریوم، پالیگان، اپتوس و اکنون zkSync Era در دسترس است. داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد این پروتکل تا روز چهارشنبه دارای بیش از ۱.۵۷ میلیارد دلار توکن در پلتفرم خود بوده است.

Developer Matter Labs در ماه مارس بلاک چین لایه دوی zkSync Era را که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است (برنامه‌ای که اسکریپت‌ها را اجرا می‌کند) راه‌اندازی کرد و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های خود را بین شبکه zkSync Era و شبکه اصلی اتریوم با استفاده از کدی یکسان مستقر کنند.

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)