0

4

پی پل (PayPal) مرکز ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی می‌کند

پی‌ پل اندکی پس از راه‌اندازی استیبل کوین PayPal USD (PYUSD) با پشتوانه دلار، به‌تازگی شرایط و ضوابط خود را برای عرضهٔ هاب ارزهای دیجیتال (Cryptocurrencies Hub) اعلام کرده است؛ قابلیتی که به کاربر اجازه می‌دهد بیت کوین (BTC) و دیگر ارزهای دیجیتال را در حساب پی پل خود نگه دارد و با آن تعامل داشته باشد.

راه اندازی مرکز ارزهای دیجیتال توسط پی پل
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

آخرین شرایط و ضوابط پی پل، پیش نیازهای کاربران رمزارز را که علاقه‌مند به استفاده از این پلتفرم برای ارزهای دیجیتال هستند، شرح می‌دهد. راه‌اندازی مرکز ارزهای دیجیتال برای پی پل نقش کلیدی دارد تا بتواند خود را از نو به عنوان یک پلتفرم فراگیر ارزهای دیجیتال معرفی کند. به گفته این شرکت، این سرویس امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. علاوه بر این، پی پل با این ویژگی، پرداخت خریدها را با استفاده از پول به دست آمده از فروش ارزهای دیجیتال، تسهیل می‌کند.

ارز دیجیتال

با این حال، همه کاربران پی پل نمی‌توانند به این ویژگی جدید دسترسی داشته باشند و شرکت تصمیم می‌گیرد که به کدام افراد این گزینه جدید را ارائه دهد. برای شروع و واجد شرایط بودن برای این مرکز، کاربر باید «یک حساب شخصی پی پل و یک حساب با موجودی خوب و قابل‌قبول داشته باشد». علاوه بر این، پی پل اطلاعات شناسایی مورد نیاز که شامل نام، آدرس، تاریخ تولد و شماره شناسایی مالیات‌دهندگان می‌شود را نیز از کاربر می‌خواهد.

پس از عرضه این ویژگی، مرکز ارزهای ارزهای دیجیتال مستقیماً به حساب پی پل کاربر وصل می‌شود و می‌توان با استفاده از اعتبار موجود به آن دسترسی داشت.

راه‌اندازی استیبل کوین PayPal USD جامعه کریپتو را به دلیل حدس و گمان‌های متناقض در مورد تأثیر آن بر کریپتو در مرکز توجه قرار داده است. اگرچه بسیاری بر این باورند که PYUSD به پذیرش سریع‌ جریان اصلی اتر (ETH) کمک می‌کند، اما این هشدار را نیز به جامعه می‌دهد که می‌تواند برای تمرکززدایی و کنترل شخصی دارایی‌ها مشکل ایجاد کند. چندین حسابرس قرارداد هوشمند تأکید کردند که قرارداد هوشمند PYUSD شامل توابع «freezefunds» و «wipefrozenfunds» است که به ادعای آنها نمونه‌هایی از بردارهای حمله متمرکز در قراردادهای Solidity است.

منبع: کوین تلگراف

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)