0

1

ضرر یک میلیون دلاری در انتظار نهنگ پپه؛ اگر توکن‌های منتقل‌شده را بفروشد!

 یک نهنگ ارز دیجیتال که قبلاً با معامله توکن‌های PEPE در بایننس بیش از ۶۰۰ هزار دلار سود کرده بود، اکنون با انتقال مقادیر زیادی از این توکن به صرافی بایننس ضری یک میلیون دلاری متوجه آن است.

ضرر یک میلیون دلاری در انتظار نهنگ پپه
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

طبق داده‌های SpotOnChain، این نهنگ که با آدرس ۰xa54 شناسایی شده است، آخرین بار ۳ تریلیون توکن PEPE به ارزش ۳.۵ میلیون دلار با میانگین قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۹۴ دلار در هر واحد، در تاریخ ۲ و ۵ اوت در بایننس واریز کرده است.

این واریزی پس از آن صورت گرفته که این نهنگ در تاریخ ۲۳ و ۲۴ جولای هر واحد از این توکن‌ها را با قیمت متوسط ​​۰.۰۰۰۰۰۱۴۰۹ دلار خریداری کرده بود.

خرید ارز دیجیتال

با این حال، قیمت PEPE از آن زمان به بعد کاهش یافت و تا تاریخ ۵ اوت به ۰.۰۰۰۰۰۱۱۴۲ دلار رسید. این بدان معناست که اگر این نهنگ تمام توکن‌های خود را با قیمت فعلی بازار بفروش، ۹۸۸ هزار دلار ضرر می‌کند.

این نمودار سطح انتقال و برداشت توکن‌های این نهنگ در بایننس را نشان می‌دهد.

این حرکت در تضاد کامل با اولین معامله این نهنگ بین تاریخ‌‌های ۲۷ ژوئن و ۱۴ جولای در بایننس است. در این مدت، نهنگ مذکور ۳.۹ تریلیون توکن PEPE را در این صرافی خرید و فروش کرده که سودی معادل ۶۷۳ هزار دلار (۱۰.۶% از سرمایه اولیه‌اش) نصیبش شده است.

در مجموع، ضرر برآورد شده‌ این نهنگ از دو دور معامله توکن‌های پپه به ۳۱۴۸۰۰ دلار می‌رسد.

منبع: بیت کوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)