0

2

افزایش امضاهای عریضه نامه برای توقف محدودیت‌های کریپتویی در آمریکا

سناتورهای ایالات متحده آمریکا به دنبال تصویه‌ای برای محدود کردن فضای کریپتوکارنسی در این کشور هستند، با این حال جامعه کریپتو نیز بیکار ننشسته و عریضه‌ای را برای جلویگری از این محدودیت‌ها تنظیم کرده است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

اخیرا قانون مبارزه با پول شویی ارزهای دیجیتال توسط ۱۹ سناتور در ایالات متحده آمریکا با قدرت حمایت شده است. به دلیل عدم وجود تمرکز در فضای کریپتو، امکان پول‌شویی با استفاده از ارزهای دیجیتال ممکن است و یکی از دلایل سختگیری‌های زیاد در حوزه کریپتو همین مسئله است.

ارز دیجیتال

با این حال اخیرا یک عریضه برای توقف محدودیت‌های کریپتویی توسط کمپانی‌های بلاک چینی دست به دست می‌شود که توانسته امضاهای زیادی جمع کند. این افراد معتقدند که محدودیت بازار کریپتو در آمریکا نتیجه‌ای جز محدودیت‌ آزادی فردی و پایمال کردن امنیت مالی افراد ندارد.

عریضه مورد نظر که به نام Stop The Crypto Ban مشهور شده است،‌ از سناتورهای ایالات متحده می‌خواهد با در نظر گرفتن ویژگی‌های غیرقابل انکار دنیای کریپتوکارنسی، سعی کنند به جای محدود کردن این فضا، به دنبال راه‌هایی باشند تا تمام پتانسیل‌های ارزهای دیجیتال در تحولات اقتصادی گنجانده شوند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)