0

0

رابرت کیوساکی: افزایش نرخ بهره، بازارهای سهام، املاک و دلار را نابود خواهد کرد!

رابرات کیوساکی، نویسنده مشهور کتاب پرفروش “پدر پولدار، پدر بی‌پول” از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ابراز نگرانی کرده است. او اذعان کرده که ادامه این افزایش‌ها باعث فروپاشی بازارهای سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات و دلار خواهد شد. فروپاشی این بازارها و مشتقاتشان، ۱ کوادریلیون دلار را به خطر خواهد انداخت.

رابرت کیوساکی: افزایش نرخ بهره، بازارهای سهام، املاک و دلار را نابود خواهد کرد!
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی‌پول“، «رابرت کیوساکی Robert Kiyosaki»، دوباره درباره فروپاشی بازارهای مالی هشدار داد. او در توییتی برای بار دیگر، خطرات حاصل از افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را به مخاطبانش گوشزد کرد. کتابی که رابرت کیوساکی یکی از مولفان آن بوده است، به مدت ۶ سال در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشته. همچنین بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به ۵۱ زبان دنیا و در ۱۰۹ کشور به فروش رسیده است.

خرید ارز دیجیتال

کیوساکی گفت:

افزایش نرخ‌های بهره باعث فروپاشی بازارهای سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات و دلار خواهد شد. فروپاشی اقتصادی بعدی ۱ کوادریلیون خسارت به همراه خواهد داشت. ۱ کوادریلیون دلار برابر با ۱ میلیون میلیون دلار است.

چهارشنبه هفته گذشته فدرال رزور نرخ بهره را “۲۵ بیپ” (۰.۲۵ درصد) افزایش داد. در حالی که بسیاری منتظر بودند تا فدرال رزرو نرخ‌های بهره را پایین بیاورد، «جرومی پاول Jerome Powell» گفت که کاهش نرخ‌های بهره فعلا در دستور کار فدرال رزرو نیست.

این اولین باری نیست که رابرت کیوساکی درباره سقوط دلار و بازارهای مالی مختلف هشدار می‌دهد. هفته گذشته او با وجود سقوط چند بانک مهم در آمریکا، بحث “فروپاشی اقتصادی جدید” را مطرح کرد. بانک‌هایی مثل «سیلیکون‌ولی Silicon Valley Bank» و «سیگنچر  Signature» در هفته‌های گذشته ورشکسته شدند. او همچنین پایان سلطه دلار را هم پیش‌بینی و آن را “پول جعلی” خطاب کرد.

این نویسنده همچنین به تازگی سقوط اقتصاد جهانی را هم پیش‌بینی کرده و گفته که همه‌چیز فرو خواهد پاشید. اوایل سال میلادی جاری، او گفت که هم‌اکنون در یک رکود اقتصادی به سر می‌بریم. رکودی که می‌تواند به افزایش ورشکستگی‌ها، بیکاری و بی‌خانمانی منجر شود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)