0

0

کمیسیون SEC ریپل را 2 میلیارد دلار جریمه کرد!

ریپل و کمیسیون SEC جزو دشمنان دیرینه همدیگر هستتند و هرچند به نظر می‌رسید مجادله آن‌ها به پایان رسیده، اما بار دیگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به ریپل حمله کرده است.

شکایت دوباره SEC از ریپل
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

دعوای حقوقی بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و شرکت ریپل یکی از تاثیرگذارترین وقایع در دنیای کریپتوکارنسی به شمار می‌رود که سال گذشته با کوتاه آمد SEC از شکایت خود به پایان رسید، با این حال به نظر می‌رسد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به همین راحتی‌ها قصد ندارد دست از سر شرکت ریپل بردارد.

اخیرا این کمیسیون قانون‌گذار و پرنفوذ در ایالات متحده آمریکا، بار دیگر در حال اعمال فشار بر ریپل است و این شرکت را 2 میلیون دلار جریمه کرده است. البته ریپل هم ساکت ننشسته و این نهاد را به عمل خلاف قانون متهم کرده است.

به نظر می‌رسد با این اوصاف فعلا برای بار دیگر شاهد کشمکش این دو دشمن دیرینه باشیم، اما مشخص نیست تاثیر این اتفاق در بازار و به خصوص بر قیمت ریپل چقدر خواهد بود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)