0

6

شیبا اینو با ثبت مومنتوم یک هفته‌ای مثبت در میان ارزهای برتر بازار درخشید!

توکن شیبا (SHIB) طی هفت روز گذشته با رشدی ۲۰ درصدی، نسبت به ده ارز دیجیتال برتر بازار عملکرد بهتری داشته است. جامعهٔ شیبا در حال حاضر در انتظار لانچ شدن نسخه اصلی شبکهٔ شیباریوم؛ راه‌حل لایه دوی بلاک چین شیبا اینو است.

عملکرد مثبت توکن SHIB
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

قیمت شیبا اینو طی ۲۴ ساعت گذشته ۸.۹٪ افزایش یافت و به 0.00001107 دلار رسید و به روند صعودی خود که از اوایل ماه جاری آغاز شده بود ادامه داد.

رالی اخیر شیبا اینو را می‌توان به راه‌اندازی شبکهٔ اصلی راه‌حل لایه دوی آن یعنی شیباریوم که قرار است به‌زودی اتفاق بیفتد، نسبت داد. ماه گذشته، توسعه‌دهندهٔ اصلی این پروژه، شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) اظهار کرد این شبکهٔ لایه دو احتمالاً در این ماه یعنی آگوست لانچ خواهد شد.

خرید ارز دیجیتال

یکی از شرکای کلیدی توسعه شیباریوم، NOWNodes، شمارش معکوس برای راه‌اندازی آن را آغاز کرده است. اگرچه تعداد روزهای باقیمانده را مشخص نکرده، اما اعلام کرد تنها مرحلهٔ باقیمانده، مرحلهٔ انتشار نسخهٔ نهایی و اصلی این شبکه است.

طبق آمار شرکت تحلیل بلاک چین Kaiko، قیمت توکن شیبا از ابتدای ماه جولای به دلیل افزایش فعالیت توسعه‌دهندگان در این شبکه، بیش از ۲۵٪ افزایش یافته است.

در همین حال، اطلاعیه‌های دیگری از جمله توییت اخیر “SoonTM” از اکانت رسمی Shibtoken در توییتر نیز به این رالی دامن زدند. این توییت گمانه‌زنی‌ها پیرامون برنامه‌ریزی تیم شیبا را بیشتر کرده است.

کوساما همچنین از سه شراکت جدید خود که پروژهٔ شیبا اینو ضامن آن است، پرده‌برداری کرد. او اظهار کرد این قراردادها قبلاً به امضا رسیده‌‌اند و فقط انتشار اطلاعیه آنها باقیمانده است. یکی دیگر از اظهارات مرموز کوساما با این نشان «Shib > X» نیز منجر به راه افتادن حدس و گمان‌های بیشتری شده است.

دیگر توکن‌های مرتبط با ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) مانند BONE ،LEASH و … نیز رشد قیمت داشتند. بر اساس داده‌های آنچینی، قیمت توکن LEASH در هفت روز گذشته ۱۳.۳٪ افزایش یافته است. توکن BONE نیز امروز رشدی ۴.۳٪ را به ثبت رسانده است.

در حالی که عملکرد توکن‌های مرتبط با شیبا اینو ممکن است غافلگیرکننده به نظر برسد، رکود عمومی بازار کریپتو در حال حاضر باعث به چشم آمدن درخشش این میم کوین شده است. در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار، تنها توکن SOL (سولانا) افزایش قابل توجه ۷.۶ درصدی را ثبت کرده است.

بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال نیز کمتر از ۲ درصد رشد داشتند و برخی دیگر مانند توکن BNB، حتی شاهد کاهش جزئی در قیمت خود بوده‌اند.

عملکرد ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار هم چندان جالب نبود؛ تنها رول‌بیت کوین (RLB) عملکرد بهتری نسبت به شیبا اینو داشت و طی هفته گذشته ۶۶ درصد افزایش یافته است.

منبع: بین کریپتو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)