0

19

افزایش توکن سوزی شیبا اینو؛ آیا باید منتظر افزایش قیمت Shiba Inu باشیم؟

شیبا اینو یک بار دیگر افزایش نرخ توکن سوزی را تجربه کرد که باعث افزایش انتظارات فعالان بازار از این ارز دیجیتال شده است.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

ارز دیجیتال Shiba Inu که به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می شود، اخیراً توجه معامله گران و سرمایه گذاران بازار کریپتو را به خود جلب کرده است، زیرا یک افزایش نرخ توکن سوزی قابل قبول را تجربه کرده است. با این حال، قیمت این توکن تغییر خاصی نداشته است. در نتیجه به نظر می رسد پیشرفت های اخیر انجام شده توسط جامعه Shiba Inu برخلاف روند قیمتی آن بوده است.

خرید ارز دیجیتال

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط Shibburn، پلتفرمی که داده‌های توکن سوزی این توکن را ارائه می‌کند، این ارز دیجیتال اخیراً افزایش شدید ۱۰,۶۵۳ درصدی را در نرخ توکن سوزی ۲۴ گذشته خود تجربه کرده است.

برخلاف تصور رایج که افزایش توکن سوزی در نهایت منجر به کمبود توکن و در نتیجه رشد قیمت یک رمز ارز می‌شود، در مورد شیبا اینو خلاف این مسئله ثابت شد، زیرا قیمت SHIB در طول مدتی که توکن سوزی آن شروع شده افزایش خاصی نداشته است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)