0

0

این تراکنش نرخ توکن‌سوزی شیبا را ۳۰۰۰۰٪ بالا برد!

داده‌های بلاک چین اتریوم نشان می‌دهد پروژه کویو (Koyo) که به‌‌تازگی راه‌اندازی شده است، با سوزاندن مقادیر بالایی از توکن شیبا (SHIB) به افزایش نرخ توکن‌سوزی آن کمک شایانی کرده است.

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طبق داده‌هایی که برای اولین بار توسط کاربران در پلتفرم مایکروبلاگینگ توییتر قرار گرفته، کویو طی یک تراکنش ۱.۴۹ میلیارد توکن SHIB را سوزاند که به افزایش نرخ توکن‌سوزی این رمز ارز در ۲۴ ساعت گذشته کمک کرد.

این اولین باری نیست که Koyo مقدار زیادی SHIB را می‌سوزاند؛ در اوایل سال جاری این پروژه ۱.۱ میلیارد از این توکن را نیز به یک والت اصطلاحا مُرده یا غیرفعال منتقل کرد.

خرید ارز دیجیتال

Koyo که ماه گذشته به طور انحصاری در دکس ShibaSwap معرفی شد، از زمان آغاز به کار با ارسال ۸.۷۵ میلیارد توکن SHIB به آدرس‌های «Inferno» به شیبا اینو در کاهش عرضه گسترده خود یاری رسانده است.

شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، اخیراً نظرات خود را در مورد رابطه بین قیمت SHIB و نرخ سوزاندن آن در یک چت تلگرام در میان گذاشت. به گفته کوساما، قیمت شیبا اینو تنها به نرخ سوزاندن آن بستگی ندارد.

در عوض تیم شیبا اینو بر توسعه فناوری‌ها و ابزارهای جدید برای تقویت پذیرش این میم کوین متمرکز شده است. کوساما معتقد است تنها از طریق چنین تلاش‌هایی است که قیمت شیبا اینو می‌تواند افزایش قابل‌توجهی را که همه آرزویش را دارند، تجربه کند.

اخیراً یک نهنگ عظیم SHIB طی چهار تراکنش مختلف ۱۷۱.۶۸ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۱.۸۸ میلیون را به پورتفولیوی خود افزوده است و اندوخته SHIB خود را تقریباً به ۵ تریلیون افزایش داده است.

نکته قابل‌توجه این است که داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد بخش قابل‌توجهی از توکن‌های SHIB اکنون در دست سرمایه‌گذاران بلندمدت است که جذابیت رو به رشد این رمزارز را در میان کسانی که چشم‌انداز سرمایه‌گذاری گسترده‌تری دارند، برجسته می‌کند.

بر اساس داده‌های این شرکت، دارندگانی که توکن‌های SHIB خود را به مدت بیش از یک سال حفظ کرده‌اند، در مجموع دارای ۶۸۷.۱۷ تریلیون SHIB هستند که ارزش آن بیش از ۷.۲۰ میلیارد دلار برآورد شده است. این سرمایه‌گذاران بلندمدت در حال حاضر تقریباً ۷۰ درصد از عرضه در گردش Shiba Inu را در اختیار دارند.

در همین حال، «کروزها» یا فعالان بازار که توکن‌های شیبا اینو خود را به مدت یک ماه تا یک سال نگه داشته‌اند، ۲۳۲.۵۴ تریلیون SHIB، به ارزش بیش از ۲.۴۳ میلیارد دلار دارند؛ این گروه ۲۳.۶۵ درصد از کل عرضه این توکن را تشکیل می‌دهند.
در نهایت، «معامله‌کنندگان» یا کسانی که دارایی‌های SHIB خود را به مدت کمتر از یک ماه حفظ کرده‌اند، ۶۳.۵۵ تریلیون SHIB را مدیریت می‌کنند که معادل بیش از ۶۵۰ میلیون دلار است و کمتر از ۶.۵ درصد از عرضه کلی این ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده‌ است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)