0

14

توکن سوزی خودکار شیبا در مکانیزم جدید شیباریوم!

از این ماه یعنی ژانویه قرار است فرایند توکن سوزی شیبا به صورت خودکار و ماهانه انجام پذیرد. اما آیا این مسئله می‌تواند به نفع سرمایه گذاران و هولدرهای شیبا باشد؟

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

تیم توسعه دهنده شیبا قصد دارد به وسیله یک مکانیزم متفاوت، توکن سوزی شیبا را به صورت ماهانه و خودکار انجام دهد تا قیمت این رمز ارز در بلند مدت بتواند فاز صعودی گرفته و البته وضعیت خود را حفظ کند.

این فرایند توکن سوزی خودکار قرار است از ماه فعلی یعنی ژانویه آغاز شود. براساس آخرین تخمین‌ها، به نظر می‌رسد چیزی در حدود ۹.۲۵ تریلیون واحد SHIB در هر ماه به این وسیله سوزانده خواهد شد!

استراتژی خودکارسازی توکن سوزی شیبا، می‌تواند به سود اعضای جامعه شیبا اینو و هولدرهای این رمز ارز باشد. چرا که با این فرایند در حقیقت میزان عرضه شیبا کاهش یافته و با افزایش قیمت، هولدرهای این رمز ارز سود می‌کنند. البته باید توجه داشته باشیم که توکن سوزی تنها استراتژی افزایش قیمت یک ارز رمزنگاری شده نیست و حتی در برخی مواقع ممکن است بهترین رویکرد هم نباشد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)