0

0

تسلط شیبا اینو بر فضای کریپتو با داشتن بیشترین تعداد هولدر فعال!

طی چند سال گذشته شاهد افزایش محبوبیت ارز دیجیتال شیبا اینو در بازار ارزهای دیجیتال بوده‌ایم و تاکنون جذب سرمایه‌گذار زیادی داشته است. طبق آخرین گزارش، تعداد دارندگان فعلی این ارز دیجیتال به ۱.۲۸ میلیون نفر رسیده است که نشان‌دهنده علاقه فزاینده به این میم کوین است.

تسلط شیبا اینو بر فضای کریپتو با داشتن بیشترین تعداد هولدر
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

افزایش تعداد دارندگان شیبا را می‌توان به محبوبیت فزاینده این میم کوین در جامعه کریپتو نسبت داد. بسیاری از دارندگان آن به دلیل قیمت کمی که دارد جذبش شده‌اند، زیرا به آنها این امکان را می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری مقدار اندکی پول، در صورتی که قیمت این رمز ارز در آینده افزایش یافت، به‌طور بالقوه سود قابل‌توجهی کسب کنند.

ارز دیجیتال

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، تعداد آدرس‌های فعال دارندگان SHIB در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۶۴۵ آدرس بوده است. افزایش اخیر در تعداد دارندگان SHIB به ۱۰۰ دارنده برتر این ارز دیجیتال مرتبط است؛ به‌طوری ‌که ۱۰ دارنده برتر ۶۱.۳۶٪ از  این توکن، ۲۰ دارنده برتر ۶۹.۴۷٪، ۵۰ دارنده برتر ٪۷۷.۹۹ و ۱۰۰ دارنده برتر ۸۰٪ از این توکن را در اختیار دارند.

در چهار روز گذشته، تعداد دارندگان SHIB به طور مداوم افزایش یافته است. در ۴ آوریل (۱۵ فروردین)، تعداد دارندگان آن به کمترین حد خود یعنی ۱۲۸۲ رسید، اما در زمان انتشار این خبر، این تعداد به ۱۲۸۵ افزایش یافت. این آمار اخیر نشان می‌دهد تعداد دارندگان SHIB به طور مداوم در محدوده عدد ۱۲۸ هزار در نوسان بوده است.

در شبانه‌روز گذشته، قیمت شیبا اینو ۱.۰۴ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۹۸ دلار به فروش می‌رسد. سطح حمایت و مقاومت این ارز دیجیتال به ترتیب ۰.۰۰۰۰۱۰۸۵ و ۰.۰۰۰۰۱۱۰۶ دلار است. با این حال، حجم معاملات شیبا به میزان قابل‌توجهی (۴۰.۲۸٪) کاهش یافته و اکنون به ۱۱۲.۹۷۰.۹۸۰دلار رسیده است.

خرید شیبا
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)