2

15

حذف صفری دیگر از قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB)!

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) در آستانه نقطه‌عطفی مهم قرار دارد و جامعه آن مشتاقانه منتظر است تا این میم کوین «یک صفر دیگر» را از قیمت خود حذف کند.

شیبا اینو یک صفر دیگر را از قیمت خود حذف می‌کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

جامعه شیبا اینو اخیراً  از احتمال «حذف شدن صفری دیگر» از قیمت توکن خود به وجد آمده است.

با قیمت فعلی 0.00000794 دلار، توکن شیبا برای رسیدن به این نقطه‌عطف و شکستن سطح 0.00001 دلار باید شاهد افزایشی تقریباً 25.5 درصدی باشد.

طبق داده‌های بایننس، آخرین باری که ارز دیجیتال SHIB بالاتر از 0.000001 دلار معامله شد، در ماه آگوست بود.

«حذف صفرها»

برای کسانی که با اصطلاح ارزهای دیجیتال آشنا نیستند، «حذف یک صفر» به معنای افزایش ده برابری قیمت یک کوین است و نقطه اعشار آن را به سمت راست منتقل می‌کند.

این اتفاق، در حالیکه نمادی از رشد این رمزارز است، با واکنش‌های متفاوتی در جامعه SHIB مواجه شده است.

خرید ارز دیجیتال

علاقه‌مندان شیبا این حرکت را گواهی بر پتانسیل این میم کوین و پذیرش بیشتر آن می‌دانند.

ارز دیجیتال شیبا در اواخر سال ۲۰۲۱ شاهد افزایشی چشمگیر در قیمت خود بود که منجر به «حذف صفر» از قیمت آن شد. این دوره به‌ویژه برای ارزهای دیجیتال میمی، دوره‌ای مهم بود زیرا توجه زیادی را هم از سوی سرمایه‌گذاران خرد و هم از سوی جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد.

عوامل مختلفی از جمله افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرد، افزایش پوشش رسانه‌ای و معاملات قماری، قیمت SHIB را در آن زمان به بالاترین حد خود رساند.

این افزایش منجر به «پاک شدن صفرها» از قیمت توکن شیبا شد که نشان‌دهنده افزایش ده برابری قیمت آن بود. جامعه و علاقه‌مندان شیبا این دستاورد را جشن گرفتند، چراکه بیانگر محبوبیت فزاینده این میم کوین و پتانسیل رشد بیشتر آن بود. افزایش چشمگیر قیمت و ارزش بازار همچنین SHIB را برای یک دوره در بین ارزهای دیجیتال برتر بازار قرار داد و صعود سریع آن را در فضای کریپتو برجسته کرد.

این دوره برای تثبیت موقعیت ارز دیجیتال شیبا به عنوان چیزی بیش از یک «میم کوین»، حیاتی بود و پتانسیل ارزهای دیجیتال جامعه‌محور را برای دستیابی به ارزش‌ها و سود قابل‌توجه بازار نشان داد. با اینحال، این توکن اکنون بیش از ۹۰٪ از بالاترین قیمت خود کاهش یافته است.

عوامل تقویت‌کننده صعود شیبا

عوامل متعددی بر افزایش قیمت اخیر میم کوین شیبا تأثیر گذاشته است. بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از بهبودی را نشان می‌دهد که بخشی از آن به دلیل تأیید ETF بیت‌کوین است. بیت کوین نیز دیروز (۲۹ ا کتبر) به سطح ۳۵ هزار دلار نزدیک شد.

با اینحال، بسیاری از اتفاقات پیرامون ارز دیجیتال شیبا با انتشار اعلانیه‌هایی از سوی تیم توسعه آن در اختیار همگان قرار می‌گیرد. شایتوشی کوساما، یکی از چهره‌های اصلی جنبش شیبا اینو، اخیراً از «تغییرات قابل‌توجهی» خبر داده است. حساب رسمی این ارز دیجیتال در شبکه اجتماعی ایکس نیز آن را تأیید کرده است. جزئیات دقیق آن قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر فاش شود.

خرید شیبا

منبع: یو تودی

2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد
حامد
6 ماه قبل

یعنی هر چی داریم ۱۰برابر میشه؟

حامد
حامد
6 ماه قبل

یعنی نفروشیم فعلا میره بالا؟

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (2)