0

0

شیباریوم، راه‌حل لایه دو شیبااینو نیز توکن SHIB خواهد سوزاند!

آخرین به‌روزرسانی صورت گرفته در رابطه با شیبا اینو، جامعه این میم کوین را هیجان‌زده کرده، زیرا نشان‌دهنده افزایش پتانسیل توکن SHIB است.

شیباریوم نیز توکن SHIB می‌سوزاند!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طبق آخرین به‌روزرسانی که امروز از حساب رسمی شبکه شیباریوم (@ShibariumNet) در توییتر منتشر شد، این راه‌حل لایه دو شیبا اینو، قرار است توکن SHIB بسوزاند. در این توییت که به تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۳ پست شده است، آمده که:

آپدیت شیباریوم:

درحالی‌که در آخرین پست خود می‌خواستیم به همه یادآوری کنیم که BONE 🍖 به عنوان توکن سوخت (Gas Fee) مورد نیاز برای استفاده در شیباریوم عمل می‌کند، اکنون می‌خواهیم رسماً این را نیز اعلام کنیم که در هر تراکنش #شیباریوم، توکن 🔥 SHIB خواهد سوخت.

جای تعجب نیست که جامعه دارایی‌های دیجیتال از انتشار این خبر هیجان‌زده شده باشد. این خوشحالی به این دلیل است که کاهش عرضه اولیه ۱ کوادریلیون SHIB به چشم‌اندازی واحد در جامعه شیبا اینو تبدیل شده است. این موضوع می‌تواند توکن‌های SHIB را در آینده در مواجهه با افزایش تقاضا برای دارندگان ارزشمندتر کند. تا کنون دارندگان موفق به سوزاندن بیش از ۴۱ درصد از عرضه اولیه این میم کوین شده‌اند.

شایان ذکر است که در هفته‌های اخیر برخی از افراد جامعه نسبت به میزان توکن‌های سوخته ابراز نارضایتی کرده‌اند. یکی از کاربران اخیراً اشاره کرده است که اگر تعداد توکن‌های سوزانده‌شده میلیاردها و تریلیون‌ها عدد نباشد، در طول سالیان متمادی تأثیر کمی ‌خواهند داشت. این نکته نیز حائز اهمیت است که در چشم‌انداز آینده شیباریوم از منظر سوزاندن میم کوین SHIB، تراکنش‌هایی با حجم انبوه منجر به افزایش تصاعدی نرخ سوزاندن این توکن می‌شود.  

یادآوری این نکته نیز خالی از لطف نیست که با حدود ۲۰۰ میلیون SHIB سوزانده‌شده فقط از اول امسال، این توکن سال جدید را با رکورد بالایی آغاز کرده است. سال گذشته نیز در مجموع ۸۳ میلیارد توکن SHIB سوزانده شد. با این وجود، بر اساس داده‌های بدست آمده از وب سایت Shibburn.com، درحال‌حاضر به نظر می‌رسد سرعت سوزاندن توکن SHIB کاهش یافته است. در زمان انتشار این خبر، نرخ سوختن ۶۵.۸۲ درصد کاهش یافته است و تنها حدود ۵ میلیون SHIB در ۲۴ ساعت گذشته برای همیشه از گردش خارج شده است.

لازم به ذکر است که هنوز تاریخ دقیقی برای راه اندازی شیباریوم اعلام نشده است. بااین‌حال در هفته‌های اخیر، توسعه‌دهندگان نزدیک شدن به تاریخ عرضه نسخه بتا را اعلام کرده‌اند. در پایان ماه گذشته شایتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، خاطرنشان کرد که آنها در مراحل نهایی هستند.

همانطور که اخیراً گزارش شده است، توسعه‌دهندگان شایعات نادرست پیرامون این پروژه را رد کرده‌اند. آنها توضیح دادند که فقط توکن BONE به عنوان سوخت (Gas Fee) در این پروتکل استفاده خواهد شد. علاوه‌براین، آنها اظهار داشتند که این پروژه تنها متعلق به اکوسیستم شیبا اینو است و مالکانی از بخش‌های دیگر ندارد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)