0

0

سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری صندوق بازنشستگی ملی کره در سهام کوین بیس

سرویس بازنشستگی ملی (NPS) کره جنوبی، سومین صندوق بازنشستگی بزرگ جهان از نظر دارایی، اخیراً مبلغ ۱۹.۹ میلیون دلار را صرف خریداری سهام کوین بیس کرده است.

سرمایه‌گذاری ۱۹.۹ میلیون دلاری صندوق بازنشستگی ملی کره جنوبی در سهام کوین بیس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

گزارش دارایی‌های NPS که روز چهارشنبه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه شد، نشان داد این صندوق بازنشستگی ۲۸۲۶۷۳ سهم از Coinbase Global را در سه ماهه سوم سال جاری خریداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری News1 کره جنوبی، این اولین باری است که یک صندوق دولتی –با دارایی ۷۷۵ میلیارد دلار تا پایان ژوئن ۲۰۲۳- یک اوراق بهادار مبتنی بر کریپتو را در بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود جای داده است.

این رسانه محلی گزارش داد اگرچه قبلاً در سال ۲۰۲۱ گزارش شده بود که شاید این صندوق در مبادلات رمزارز سرمایه‌گذاری کند، اما سیاست صندوق بازنشستگی ملی کره در حال حاضر این است که مستقیماً وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشود.

رشد سهام کوین بیس

سهام کوین بیس روز چهارشنبه در نزدک با ۶.۵۸٪ افزایش با قیمت ۹۸.۱۵ دلار بسته شد که ۱۹۲.۱٪ درصد از ۳۳.۶ دلار در ابتدای سال جاری افزایش یافته است.

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های درآمد، درآمد کوین بیس با ۶۷۴.۱ میلیون دلار در سه ماهه سوم سال جاری که ۱۴.۲٪ درصد نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته افزایش داشته است، روندی خلاف پیش بینی تحلیلگران را نشان داده و زیان خالص ۲ میلیون دلاری را برای این سه ماهه در مقایسه با زیان ۵۴۵ میلیون دلاری در مدت زمان مشابه در سال گذشته به ثبت رسانده است.

تأیید بالقوه ETF اسپات بیت کوین در ایالات متحده، سرمایه‌گذاران کنجکاو رمزارز را هیجان‌زده کرده و به طور بالقوه منجر به افزایش سطح سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه شده است. به نظر می‌رسد افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث رشد سهام مرتبط با ارزهای دیجیتال نیز شده است.

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۳٪ افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت ۳۷۴۹۰ دلار معامله می‌شود. این رمزارز معیار بازار کریپتو تا اینجای سال ۱۲۶.۳٪ افزایش قیمت را تجربه کرده است.

منبع: د بلاک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)