0

5

ایردراپ استارک نت تایید شد؛ چه کسانی مشمول این ایردراپ می‌شوند؟

شبکه لایه دوم اتریوم یعنی استارک نت بالاخره ایردراپ خود را تایید کرد، اما آیا همه افراد فعال در شبکه شامل این ایردراپ خواهند شد؟

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

روز جمعه استارک نت در اکانت رسمی خود در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) ایردراپ خود را تایید کرد و بیان نمود که قصد دارد توکن STRK را بین اعضای فعال کامیونیتی تقسیم کند.

استارک نت در توییت خود اشاره کرد که شرط دریافت این ایردراپ این است که افراد در بخشی از فرایند توسعه شبکه شرکت داشته باشند. با این حال به نظر می‌رسد این شرط تا حدی مبهم است، به طور مثال باید این سوال را بپرسیم که آیا انجام تراکنش‌ها در شبکه تست نت استارک نت و پرداخت هزینه گس فی نیز جزو فرایند توسعه شبکه در نظر گرفته می‌شود یا خیر؟

خرید ارز دیجیتال

به طور کلی به نظر می‌رسد حمایتی که افراد در این بازه نسبتا بلند مدت از استارک نت کرده‌اند و فعالیت‌هایی که در تست نت این پروژه داشته‌اند نیز به عنوان شرکت در فرایند توسعه شبکه در نظر گرفته خواهد شد و به احتمال زیاد بیشتر کسانی که در این شبکه فعالیت قابل قبولی داشته‌اند شامل دریافت ایردراپ شوند.

با همه این‌ها تیم استارک نت در توییت خود اشاره کرده که اعضای کامیونیتی Starknet باید انتظارات معقولی از این ایردراپ داشته باشند و به نظر می‌رسد قرار نیست شاهد یک ایردراپ بسیار سودآور باشیم! نظر شما چیست؟ آیا ایردراپ استارک نت می‌تواند کسانی که این همه مدت در انتظار آن بوده‌اند را ثروتمند کند؟

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)