0

1

قیمت توکن‌های سویی و هدرا در آستانهٔ آزادسازی کاهش یافت!

توکن‌های شبکه سویی (SUI) و هدرا (HBAR) به دلیل افزایش عرضه در اواخر این هفته با کاهش قیمت روبه‌رو هستند.

آزادسازی توکن های سویی و هدرا
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

هر دو پروژه آزادسازی مقدار زیادی توکن را در برنامه خود دارند که در آن سرمایه‌گذاران اولیه و اعضای تیم پروژه که نمی‌توانستند آنها را به فروش برسانند اکنون با این آزادسازی مجاز به انجام این کار هستند. قفل کردن این توکن‌ها به منظور محدود کردن فشار فروش بر این توکن‌ها صورت گرفته بود.

طبق اطلاعات به دست آمده از شاخص‌های کوین دسک، ارز دیجیتال SUI در معاملات روزانه ۷٪ کاهش یافته و در حال حاضر با قیمت ۰.۵۴ دلار معامله می‌شود. ارز دیجیتال HBAR نیز با ۴٪ کاهش به قیمت ۰.۰۵ دلار رسیده است.

خرید ارز دیجیتال

طبق داده‌های TokenUnlocks، سویی قصد دارد تخصیص توکن‌های در نظر گرفته‌شده برای پرداخت یارانه‌ها را از ۹۶۷۷۴۰ به ۱ میلیون SUI به ارزش حدود ۵۴۰ هزار دلار افزایش دهد. هدرا نیز ۱.۱۵ میلیارد HBAR به ارزش ۶۴.۳ میلیون دلار را بین حاکمیت شبکه، قراردادهای خرید و توسعهٔ اکوسیستم تقسیم خواهد کرد.

توکن HBAR در اوایل این ماه پس از ادغام در پلتفرم FedNow فدرال رزرو آمریکا، ۱۵٪ افزایش یافت. این اتفاق افزایش ۵۰ درصدی قیمت آن از اواسط ژوئن کمک کرد و ارزش بازار آن را به بالای ۲ میلیارد دلار رساند.

منبع: کوین دسک

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)