0

0

ادوارد کیم: پول‌های سرمایه‌گذاران Terra Classic (LUNC) را به آنها بازمی‌گردانیم

ادوارد کیم: سرمایه‌گذاران Terra Classic (LUNC) پول‌‌های خود را پس خواهند گرفت
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

ادوارد کیم (Edward Kim)، توسعه‌دهنده‌ی اصلی Terra Classic در توییتی در ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) پیشنهادی را برای بازپرداخت به سرمایه‌گذارانی که دارایی LUNC خود را بین تاریخ‌های ۲۱ تا ۲۸ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۶ مهر) سال گذشته از دست داده‌اند، ارائه کرد.

پس از فعالسازی مالیات ۱.۲ درصدی بر این بلاک چین در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)، برخی از تراکنش‌ها به‌درستی انجام نشدند و ناموفق بودند، اما مالیات بر ارزش افزوده اعمال شد و باعث شد سرمایه‌گذاران توکن‌های LUNC خود را از دست بدهند. طبق گفته ادوارد کیم، تراکنش‌های انجام‌شده در شبکه آزمایشی موفقیت‌آمیز بودند، اما تراکنش‌های Columbus-5 دارای محاسبات گس بود که مرز بین موفقیت و شکست را در بر می‌گرفت.

ارز دیجیتال

StrathCole، توسعه‌دهنده نرم‌افزار و مشارکت‌کننده در پروژه Terra Classicء ۱۰۹۲۷ تراکنش را شناسایی کرده که در آن بازه‌ی زمانی تراکنش‌هایی ناموفق داشتند. کل هزینه بازپرداخت، ۲۹۵ میلیون توکن LUNC است.

از مجموع این بازپرداختی‌ها، ۱۶۵ میلیون آن متعلق به کیف پول‌های CEX و باقی آن به کیف پول‌های CEX ناشناس تعلق دارد. بنیاد کمک‌های مالی ترا (TGF) برای یافتن بهترین راه برای انتقال این توکن‌ها با CEXها تماس خواهد گرفت. کیف پول‌هایی با بازپرداخت کمتر از ده LUNC، پرداختی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

توسعه‌دهندگان قبلاً اسکریپت‌هایی را در GitHub آماده کرده‌اند تا توکن‌های LUNC را به صاحبان مربوطه بازگردانند. بنیاد کمک‌های مالی ترا به ۲۲۱۴ کیف پول که بین ۵ تا ۱۰ میلیون توکن LUNC داشتند، بازپرداخت انجام خواهد داد که تقریباً معادل ۱۳۱ میلیون توکن LUNC است. هر بازپرداخت برای کیف پولی که قابل شناسایی نباشد به استخر جامعه بازگردانده می‌شود.

یکی از اینفلوئنسرهای Terra Classic با نام ClassyCrypto با پیشنهاد بازپرداخت LUNCهای از دست‌رفته به اعضای جامعه به دلیل خطایی که در زنجیره پیش آمد، موافق است. با این حال، او روش‌های فعلی در حال انجام برای بازسازی استخر جامعه را زیر سوال برد.

بازگشت قوی LUNC

قیمت Terra Classic (LUNC) در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲ درصد جهش کرده و قیمت آن در حال حاضر با ۰.۰۰۰۱۸۰۵ دلار معامله می‌شود. پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته آن به ترتیب ۰.۰۰۰۱۷۷۱ دلار و ۰.۰۰۰۱۸۶۴ دلار ثبت شده است. حجم معاملات آن نیز در شبانه‌روز گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است که نشان‌دهنده کاهش سود برای این ارز دیجیتال است.

با این حال، قیمت کنونی LUNC نشان از قدرت گرفتن دوباره این رمزارز دارد، چراکه ارزش سهام آن هفته گذشته دوباره به بیش از ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، جامعه ترا موافق طرح‌های اساسی برای افزایش نرخ توکن‌سوزی و بهبود زنجیره خود است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)