0

2

تغییر رویکرد شفاف‌سازی تتر؛ اجرای طرح گزارش لحظه‌ای ذخایر

در راستای افزایش بررسی‌های نظارتی، تتر (Tether) بیانیه‌ای جدید در رابطه با طرح گزارش‌ لحظه‌ای ذخایر خود منتشر کرده است.

طرح گزارش لحظه‌ای ذخایر برای شفاف سازی
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

پس از ایجاد تغییری غیرمنتظره در ریاست شرکت تتر، به نظر می‌رسد این شرکت در حال ترسیم مسیری بلندپروازانه برای استیبل کوین USDT خود است.

علیرغم انتفادات زیاد در مورد عدم شفافیت ذخایر پشتیبان USDT، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino) که به ‌تازگی به عنوان مدیرعامل تتر انتخاب شده، قصد دارد فعالانه در جهت افزایش این شفافیت گام بردارد.

برنامه‌های تتر برای شفاف‌سازی سازوکار شرکت

طی گفتگویی که آردوینو با بلومبرگ داشته اظهار کرده تتر علاوه بر برنامه‌های قصد دارد در سال ۲۰۲۴ اطلاعات مربوط به ذخایر خود را به صورت لحظه‌ای منتشر کند.

خرید ارز دیجیتال

تتر در گزارش سه ماهه دوم خود که توسط شرکت حسابداری BDO ایتالیا امضا شد، اعلام کرد سود عملیاتی آن برای سه ماهه دوم از یک میلیارد دلار فراتر رفته است. در این گزارش همچنین فاش شده این ناشر استیبل کوین بیش از ۳.۳ میلیارد دلار ذخایر با حدود ۷۲.۵ میلیارد دلار اوراق خزانه‌داری ایالات متحده را در اختیار دارد که شامل سرمایه‌گذاری‌های مستقیم اوراق قرضه، قراردادهای بازخرید و سپرده‌گذاری در صندوق‌های بازار پول بوده است.

همانطور که قبلاً گزارش شد، تتر یکی از خریداران جهانی اسناد خزانه داری ایالات متحده است. این مدیر اجرایی پیش‌تر فاش کرده بود یو اس دی تی ۷۲.۵ میلیارد دلار اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده را ذخیره کرده که از این نظر آن را به جایگاه بیست و دوم در سراسر جهان می‌رساند. از نظر دارایی‌های خزانه داری، این شرکت از کشورهایی مانند امارات متحده عربی، مکزیک، استرالیا و اسپانیا پیشی گرفته است.

اهداف آتی

آردوینو همچنین اظهار کرد اهداف او شامل افزایش سرمایه‌گذاری در فناوری، گفتگو با قانون‌گذاران و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر است.

تتر قبلاً در سال ۲۰۲۱ توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) جریمه ۴۲.۵ میلیون دلاری شده بود؛ به این اتهام که USDT طی یک دوره ۲۶  ماهه از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ اصلاً پشتوانه‌ای نداشت.

با وجود فشارهای نظارتی و مناقشات پیرامون پشتوانه آن، USDT همچنان بهترین استیبل کوین بازار کریپتوکارنسی است. در واقع، ارزش بازار آن با وجود رکود اخیر، در این هفته به ۸۴ میلیارد دلار رسید که نشان‌دهنده افزایش ۲۷ درصدی از ابتدای سال است.

خرید تتر

منبع: کریپتو پوتیتو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)