0

0

توییتر کوینز (Twitter Coins) در دسترس کاربران خاص قرار می‌گیرد

کاربران توییتر با به اشتراک گذاشتن اسکرین‌شات‌های منویی که امکان خرید سکه‌های توییتر را فراهم می‌آورد، از پشتیبانی جدید توییتر از پرداخت‌های رمزارزی خبر دادند.

دسترسی کاربران خاص به توییتر کوینز
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

گزارش‌های منتشر شده در وب حاکی از آن است که توییتر در حال به اصطلاح «Soft Launch» ویژگی‌های کریپتویی جدید خود است. سافت لانچ فرآیندی است که طی آن یک شرکت محصول یا خدمات جدید خود را به تعداد محدودی از مشتریان یا کاربران به شیوه‌ای کنترل‌شده و تدریجی، اغلب در یک منطقه جغرافیایی یا بخشی از بازار خاص معرفی می‌کند.

توییتر سکه خود را راه‌اندازی کرد؟؟

Ash WSB (@Ashcryptoreal)ء ۲۲ فوریه ۲۰۲۳

هدف از این راه‌اندازی تدریجی، آزمایش محصول یا خدمات در یک محیط واقعی، جمع‌آوری بازخورد از پذیرندگان اولیه و شناسایی و رفع هرگونه مشکل یا اشکال قبل از انتشار عمومی آن است. راه‌اندازی پرداخت‌های کریپتویی در توییتر با پیگیری ایلان ماسک برای کسب مجوزهای قانونی و نظارتی صورت گرفته تا چنین ویژگی‌های مالی را به بستر این رسانه‌ اجتماعی اضافه کند.

خرید ارز دیجیتال

گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که ویژگی Twitter Coins امکان پشتیبانی از سازندگان محتوا در توییتر را فراهم می‌کند و خرید آن نیز از طریق پردازشگر پرداخت فیات Stripe انجام می‌شود. این سکه‌ها همچنین می‌توانند برای جوایزی مشابه جوایز موجود در Reddit، از «Mind Blown» که برابر با یک سکه است، تا «طلا!» که معادل ۵۰۰۰ سکه است، خرج شوند.

اسکرین شات جوایز توییتر
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)