0

0

دولت ایالات متحده بزرگترین هولدر بیتکوین شد!

طبق گزارش وال استریت ژورنال، دولت ایالات متحده با سه مصادره اخیر که منجر به وصول حدود ۲۰۰ هزار بیت کوین به ارزش بیش از ۵ میلیارد دلار از مجرمان سایبری شده، به یکی از بزرگترین دارندگان بیت کوین در جهان تبدیل شده است.

دولت امریکا هولدر بزرگ بیتکوین شد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بیت‌کوین‌های ضبط شده از مجرمان سایبری و بازارهای دارک ‌نت در کیف پول‌های سخت‌افزاری رمزگذاری‌شده‌ای ذخیره می‌شوند که توسط سازمان‌های مختلف دولتی مانند وزارت دارایی، خدمات درآمد داخلی (IRS) و وزارت دادگستری کنترل می‌شوند.

مجموع موجودی دولت احتمالاً بیشتر از آن چیزی است که به طور عمومی افشا شده است. در حالیکه ایالات متحده در تبدیل دارایی بیت کوین خود به دلار سریعاً وارد عمل نشده، توقیف‌های اخیر ارزش قابل توجهی به کل دارایی‌های آن افزوده است. فرآیند قانونی تبدیل بیت کوین ضبط‌شده به پول نقد شاید سال‌ها طول بکشد و در این مدت ارزش این ارز دیجیتال ممکن است به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد.

رویکردی برای مدیریت بیتکوین توقیف‌شده

رویکرد دولت ایالات متحده برای رسیدگی به بیت کوین ضبط‌شده با رفتار آن با سایر دارایی‌های توقیفی فرق می‌کند. وقتی یک آژانس دولتی کنترل یک دارایی کریپتویی را به دست می‌گیرد، مالکیت آن بلافاصله تحت نظر دولت قرار نمی‌گیرد.

تنها پس از صدور حکم قطعی از سوی دادگاه، دولت مالک آن دارایی کریپتویی می‌شود و آنها را به U.S Marshals Service؛ آژانس اصلی که مسئول تسویه دارایی‌های توقیف شده است، منتقل می‌کند.

برای اطمینان از ارزش بازار منصفانه و جلوگیری از تأثیرات نامطلوب بر بازار، U.S Marshals Service روند نقدسازی خود را همگام با توسعه صنعت کریپتو انجام می‌دهد.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)