0

2

فوری: فروش سنگین بیت کوین توسط دولت آمریکا

دولت آمریکا بعد از ضبط بیت کوین‌های پلتفرم غیرقانونی سیلک رود، در بازه‌های مختلف به فروش‌های سنگینی دست زد و اکنون بنظر می‌رسد بار دیگر قصد دارد حجم سنگینی از این بیت کوین‌ها را به فروش برساند.

فروش بیت کوین توسط آمریکا
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

دولت ایالات متحده آمریکا اخیرا در یک تراکنش بلاک چینی حدود 2000 واحد بیت کوین را به صرافی کوین بیس انتقال داده است. البته این بیت کوین‌ها تنها بخشی از دارایی‌هایی‌ست که دولت از پلتفرم سیلک رود (جاده ابریشم) ضبط کرده است.

سیلک رود نام یک وبسایت بسیار مشهور است که سال‌ها در دارک وب مشغول فروش انواع دارایی‌های غیرقانونی و مجرمانه بود و نهایتا در سال ۲۰۱۳ توسط دولت آمریکا برای همیشه بسته شد. اصلی‌ترین شیوه پرداخت در این پلتفرم، بیت کوین بود و به همین دلیل آمریکا بعد از ضبط تمام دارایی‌های این مجموعه، چیزی حدود ۵۰ هزار واحد بیت کوین بدست آورد.

با اینکه دولت آمریکا این مقدار بیت کوین را به کوین بیس انتقال داده، اما به نظر می‌رسد هنوز دست به فروش آن نزده است. با این حال در صورتی که فشار فروش سنگین در بازار آغاز شود، ممکن است قیمت بیت کوین هم تحت تاثیر این مسئله قرار بگیرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)