0

0

TRON DAO صندوق توسعه هوش مصنوعی (AI) را راه‌اندازی می‌کند

با داغ شدن مبحث هوش مصنوعی (AI) در بخش ارزهای دیجیتال، سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) اکوسیستم TRON از تأسیس صندوق توسعه هوش مصنوعی ۱۰۰ میلیون دلاری خود خبر داده است.

TRON DAO صندوق توسعه هوش مصنوعی (AI) را راه‌اندازی می‌کند
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

طبق بیانیه‌ای که در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) منتشرشده، صندوق جدید TRON DAO با هدف تسریع در ادغام فناوری‌های بلاک چین و هوش مصنوعی، بر چهار حوزه اصلی تمرکز خواهد کرد: پلتفرم پرداخت خدمات هوش مصنوعی، اوراکل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، خدمات مدیریت سرمایه‌گذاری با هوش مصنوعی، و محتوای تولید‌شده با هوش مصنوعی.

در بیانیه این سازمان آمده:

امید داریم این ابتکار عمل الهام‌بخش توسعه‌دهندگان در به‌کارگیری هوش مصنوعی در برنامه‌های فعلی و همچنین برنامه‌هایی که قرار است در آینده بر بستر بلاک چین TRON ساخته شوند، باشد. و برای انجام این کار از طریق این صندوق هوش مصنوعی اقدام به درخواست کمک مالی کنند.

این توسعه چه خدماتی را در پی خواهد داشت؟

توسعه پلتفرم پرداخت خدمات هوش مصنوعی TRON امکان «قابلیت‌های خودآموز، فعال و سازگار در تمام جنبه‌های تجارت غیرمتمرکز» از قبیل ایجاد و استقرار قراردادهای هوشمند، پروتکل‌های لایه پرداخت، درگاه‌های پرداخت هوش مصنوعی و تسویه ارزی را فراهم خواهد کرد.

خرید ارز دیجیتال

بر اساس این بیانیه، ساخت AI Oracle در شبکه TRON و اکوسیستم مالی آن از طریق اوراکل‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی انجام خواهد شد.

در مورد خدمات مدیریت سرمایه‌گذاری با هوش مصنوعی، آنها راه را برای ساختن الگوریتم‌های معاملاتی پیچیده‌تر و هوشمندانه‌تر، تجزیه و تحلیل روند بازار در زمان واقعی، کشف استراتژی‌های پیشرفته‌تر و پویاتر، و تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری دقیق‌تر و همچنین نوشتن قراردادهای هوشمند «هوشمندتر» برای خودکار کردن معاملات، هموار خواهند کرد.

در نهایت، هدف محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی افزایش کارایی و فعال کردن سرچ کاربران برای اطلاع سازندگان و توسعه‌دهندگان و افزایش استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در آینده است.

پیشرفت مداوم TRON

Messari، پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال گزارشی از فعالیت سه ماهه شبکه ترون منتشر کرده که نشان می‌دهد این شبکه در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش تعداد حساب‌های فعال روزانه بوده است؛ ۱.۳ میلیون حساب جدید در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) به ثبت رسیده است.

در آن زمان، مقدار قابل‌توجهی از توکن‌های TRX در مقایسه با توکن‌های تولید‌شده به دلیل افزایش فعالیت کاربر سوزانده شد، درحالی‌که کلاینت GreatYovage-V4.6.0 ترون، با نام مستعار Socrates در ماه نوامبر با هدف بهینه‌سازی عملکرد شبکه منتشر شده بود.

خرید ترون
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)