0

0

بایدن با انجام توافقات مالیاتی به نفع معامله گران کریپتو مخالفت کرد

در اجلاس سران کشورهای گروه ۷، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت پیش از سفر خود با هر چهار رهبر کنگره دیدار کرده و به توافق رسیدند که تنها راه برای حرکت رو به جلو توافقی است که مورد تأیید هر دو حزب باشد. بایدن خاطرنشان کرد آنچه جمهوریخواهان پیشنهاد می‌کنند غیرقابل قبول است. وی با اشاره به کریپتو گفت توافقاتی را که از فرار مالیاتی افراد ثروتمند و معامله گران ارزهای دیجیتال محافظت کند، نمی‌پذیرد.

بایدن با انجام معاملات قرضی به نفع معامله گران کریپتو مخالف است
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

دولت ایالات متحده تا اول ژوئن (۱۱ خرداد) ۲۰۲۳ فرصت دارد در مورد سقف بدهی خود به توافق برسد وگرنه با نکول مواجه خواهد شد. پیش‌تر جانت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری آمریکا هشدار داده بود که اگر دولت نتواند بر سر این موضوع به توافق برسد، موجی فاجعه‌بار در اقتصاد آمریکا و جهان رخ خواهد داد. برخی از تأثیرات عدم پرداخت بدهی ایالات متحده از دست دادن میلیون‌ها شغل، تأخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان و سقوط بازارهای سهام آمریکا خواهد بود.

خرید ارز دیجیتال

با این حال، انتظار می‌رود در صورت وقوع این رویداد غیرمحتمل نکول بدهی ایالات متحده، قیمت بیت کوین افزایش یابد. آخرین نظرسنجی بلومبرگ با عنوان Markets Live Pulse، طلا، خزانه‌داری ایالات متحده و بیت کوین را به عنوان سه دارایی برتر انتخاب کرد که در صورتی که سقف بدهی ایالات متحده بیشتر نشود و آنها را نکول نکند، ذخیرگاهی امن خواهند بود.

این اولین باری نیست که رئیس جمهور ایالات متحده سرمایه گذاران رمزارز را برای رد پیشنهادهای بودجه جمهوری خواهان هدف قرار می‌دهد. پیش از این، جو بایدن در توییتی اعلام کرد علیه خلأهای مالیاتی که ۱۸ میلیارد دلار سود برای سرمایه گذاران ثروتمند ارز دیجیتال ایجاد می‌کند، رأی خواهد داد.

بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)