0

0

لین آلدن: وقتی مردم متوجه ریسکی بودن بانک‌ها شوند ارزش بیت کوین آشکارتر می‌شود

ماکرو گورو لین آلدن (Macro guru Lyn Alden) اظهار کرده که پس از فروپاشی چندین بانک منطقه‌ای در سال جاری، مردم متوجه ارزش منحصر به فرد بیت کوین (BTC) شده‌اند.

با ریسکی بودن بانک ها ارزش بیت کوین بیشتر نمایان می‌شود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

الدن در یکی از نشست‌های اخیر پنل جهانی مایکرواستراتژی می‌گوید که آمریکایی‌ها تازه متوجه ریسک‌پذیری بانک‌ها شده‌اند؛ اتفاقی که بقیه جهان پیش از این، آن را درک کرده‌اند.

خرید ارز دیجیتال

«بانک‌ها ریسک‌پذیر هستند و احتمال خطر در آنها وجود دارد، به‌ویژه اگر بالاتر از محدودیت‌های بیمه خاص باشید. درواقع شما به بانک وام می‌دهید تا در دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند. بیشتر ما برای مطالعه دارایی‌های بانک‌هایی که در آن فعالیت می‌کنیم، وقت نمی‌گذاریم. بسیاری از آنها عمومی نیستند، بنابراین حتی اگر بخواهیم هم نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.»

به گفته آلدن، بحران بانکی کنونی چشم بسیاری از سرمایه گذاران را به روی ارزش بیت کوین باز کرده است. این استاد اقتصاد کلان به چند ویژگی اساسی بیت کوین اشاره می‌کند که پادشاه رمزارز را به یک ذخیره جذاب ثروت تبدیل می‌کند.

«بنابراین ما علناً برخی از خطرات رایج در سراسر جهان و همچنین روایت بیت‌کوین را می‌بینیم که در آن اساساً می‌توانیم از دارایی‌ خود محافظت کنیم؛ دارایی‌ که نمی‌توان آن را کاهش داد و مسئولیتش با شخص دیگری نیست. به نظرم این موارد هستند که بیت کوین را مهم‌تر جلوه می‌دهند و باعث تقویتش می‌شوند.»

خرید بیت کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)