0

3

خرید و فروش‌ سنگین اتریوم در صرافی‌ها!

دیروز دو نهنگ مقدار قابل‌توجهی اتر (ETH) به صرافی کوین بیس منتقل کردند. در همین حال طی چند روز گذشته، نهنگی دیگر با کاهش قیمت اتر مقدار زیادی از این رمزارز را خریداری کرده است.

خرید و فروش سنگین اتریوم در صرافی ها
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ردیاب کریپتویی Whale Alert دیروز (۹ سپتامبر ۲۰۲۳)، دو کیف پول ناشناس را شناسایی کرده که بخش‌ زیادی از دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار کریپتوکارنسی یعنی اتریوم را به صرافی کوین بیس منتقل کرده‌اند.

این تراکنش‌ها دارای مقدار تقریباً یکسانی از اتر بودند: ۲۱,۴۱۰ (ETH) و ۲۱,۴۳۹ (ETH) که هر کدام در حال حاضر نزدیک به ۳۵ میلیون دلار معادل دلار آمریکا ارزش دارند.

خرید ارز دیجیتال

این احتمال وجود دارد که این نقل و انتقالات برای فروش صورت گرفته باشد. با اینحال، زمانی که این نهنگ‌ها این مقدار اتر را به کوین بیس منتقل کردند، قیمت آن نزدیک به ۲٪ کاهش یافت.

در اوایل این هفته، دو معامله نهنگی دیگر نیز در کوین‌بیس انجام شد که هر کدام حاوی ۱۵۰ هزار اتر بودند. با این حال، آنالیز دقیق پلتفرم Arkham Intelligence تأیید کرد که این انتقالات فقط جابه‌جایی داخلی بین کیف پول‌های سرد و گرم کوین بیس بوده است.

چند روز پیش گزارش شد یک «نهنگ زیرک» ناشناس، در صرافی بایننس ۲۰ هزار اتر خریده و تقریباً ۳۶ میلیون دلار را برای این مقدار ارز دیجیتال هزینه کرده است.

به نظر برخی از مفسران شاید این نهنگ به خاطر افزایش قیمت احتمالی اتریوم در آینده نزدیک این حرکت را انجام داده است.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۱۶۳۴ دلار در نوسان است. با توجه به اینکه اخیراً پرونده‌هایی برای راه‌اندازی ETFهای اسپات و فیوچرز اتریوم به ثبت رسیده، دومین رمزارز محبوب بازار کریپتو ممکن است در آینده نزدیک شاهد افزایش قیمت قابل‌توجهی باشد.

منبع: یو تودی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)