0

3

ریزش شدید بیت کوین؛ علت ریزش اخیر بیت کوین چه بود؟

ای تی اف بیت کوین بالاخره تایید شد و بیت کوین بعد از رشد تا محدوده ۴۹ هزار دلار اکنون شدیدا ریزش کرده و با قیمت ۴۲ هزار دلار رسیده است.

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

بیت کوین دیروز ریزش شدیدی را تجربه کرد و قیمت آن از حوالی محدوده ۴۶ هزار دلار تا حوالی ۴۱,۶۰۰ دلار کاهش یافت. این در حالی است که بسیاری از سرمایه گذاران بازار بعد از تایید ETF منتظر رشد بیشتر بیت کوین بودند.

خرید ارز دیجیتال

یکی از دلایل اصلی ریزش بیت کوین را می‌توان پیش‌خور شدن خبر تایید ETF بیت کوین دانست. در ماه اکتبر ۲۰۲۳ و از زمانی که خبر درخواست ای تی اف بیت کوین در بازار منتشر شد، بیت کوین رالی خود را شروع کرد و به اصطلاح این خبر را پیشخور کرد. از آنجایی هم که اکثریت بازار بر این عقیده بودند که به احتمال زیاد ETF تایید می‌شود، در نتیجه قیمت واکنش صعودی چندان قدرتمندی به خبر تایید نشان نداد.

ریزش اخیر هم به دلیل سیو سود معامله‌گران اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد احتمال ادامه آن در روزهای پیش رو وجود داشته باشد. اما در بلند مدت بازار می‌تواند بار دیگر رشد خود را از سطوح تکنیکالی پایین‌تر آغاز کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)