0

4

با همکاری ریپل و آمازون قیمت XRP سر به فلک می‌کشد!

به‌تازگی غول تجارت الکترونیک آمازون از همکاری خود با ریپل خبر داده و اعلام کرده که این شرکت استفاده از توکن XRP را به سیستم پرداختی خود اضافه کرده است. این همکاری بیانگر تحولی عظیم در چشم‌انداز تجارت الکترونیک است، زیرا ریپل متعهد شده راه‌حل‌های پرداخت سریع‌تر و کارآمدتری را برای مشتریان آمازون در سراسر جهان ارائه دهد.

افزایش قیمت توکن XPR در اثر مشارکت ریپل و آمازون
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

ادغام XRP در سیستم پرداخت آمازون، پذیرش رو به رشد و پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند. XRP به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو، قصد دارد تراکنش‌های یکپارچه، سریع و مقرون به صرفه را در اختیار کاربران آمازون قرار دهد و به طور کل تجربه خرید را بهبود بخشد.

خرید ارز دیجیتال

اتحاد بین آمازون و ریپل تازه آغاز راه است. هرچه شرکت‌های قدر بیشتری از بخش‌های مختلف بازار از پتانسیل XRP آگاه می‌شوند، پذیرش آن نیز به طور سرسام‌آوری افزایش می‌یابد.

ریپل با راه‌حل‌های نوآورانه خود راه را برای آینده‌ای هموار می‌کند که در آن ارزهای دیجیتال جزو جدایی‌ناپذیر تراکنش‌های بین‌المللی هستند. با چشم‌انداز تبدیل شدن به قدرت برتر در فضای کریپتو، آینده‌ای درخشان در انتظار ریپل و XRP است.

خرید ریپل

منبع: کریپتو نیوز لند

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)