0

1

افزایش خرید ریپل توسط نهنگ‌ها؛ پیروزی ریپل بر SEC نزدیک است؟

در روزهای اخیر، دادگاه شرکت ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بار دیگر به تیتر نخست رسانه‌های کریپتویی تبدیل شده و به نظر می‌رسد پس از بیش از سه سال، این دادگاه در نهایت به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود. علیرغم اینکه هنوز مشخص نیست نتیجه پرونده ریپل چه خواهد شد، داده‌های بلاکچینی از خرید تهاجمی نهنگ‌های این ارز دیجیتال خبر می‌دهند.

اخبار ریپل
علی ابراهیمی

زمان مطالعه :

1 دقیقه
صرافی پول نو

قیمت ریپل امروز بیش از 2% کاهش یافت و به حوالی 0.51 دلار سقوط کرد، با این حال، داده‌های آنچین نشان می‌دهد نهنگ‌ها در حال غنیمت شمردن فرصت خرید ریپل در کف هستند. فعالیت تهاجمی نهنگ‌های ریپل در حالی صورت می‌گیرد که دادگاه، تاریخ 29 آپریل (10 اردیبهشت) را برای مهلت ارسال پاسخ کمیسیون بورس تعیین کرده است.

نمودار ریپل تایم فریم 1 روزه - منبع: TradingView
نمودار ریپل تایم فریم 1 روزه – منبع: TradingView

افزایش فعالیت نهنگ‌های ریپل؛ جشن پیروزی نزدیک است؟

بر اساس داده‌های اکانت توییتری ویل الرت (Whale Alert)، نهنگ‌ها به تازگی نزدیک به 75 میلیون واحد توکن XRP از صرافی بایننس خریداری کرده‌اند که نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است. در آخرین تراکنشی که توسط یک نهنگ ناشناس انجام شده است، 24.05 میلیون واحد XRP با ارزشی بالغ بر 12.39 میلیون دلار در بایننس خریداری شده است.

همزمان با این نهنگ، نهنگ دیگری با آدرس کیف پول «rfQ9E…k8Cvi» 26.33» 26.33 میلیون واحد XRP دیگر بالغ بر 13.56 میلیون دلار از بایننس خریداری کرده است. همچنین داده‌های آنچین از خرید 24.11 میلیون واحد XRP از صرافی بیتواوو (Bitvavo) حکایت دارند.

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ایستگاه پایانی دادگاه کمیسیون بورس و ریپل، اعتماد نهنگ‌ها به نتیجه این پرونده افزایش یافته باشد. روز گذشته نیز دو نهنگ حدود 46 میلیون واحد XRP از صرافی بایننس خریداری کردند. این نشان می‌دهد در حال حاضر توجه نهنگ‌ها به سمت ریپل معطوف شده است.

از دادگاه ریپل و SEC چه خبر؟

سارا نتبرن (Sarah Netburn)، قاضی پرونده ریپل و کمیسیون بورس از این آژانس درخواست کرده تا پاسخ خود به درخواست ریپل را تا دو روز دیگر به دادگاه ارائه کند. ریپل پیش از این درخواست کرده بود دادگاه شواهد و مدارکی که کمیسیون بورس می‌خواهد خارج از زمان ارائه مدارک به دادگاه نشان بدهد را رد کند. پس از پاسخ کمیسیون بورس، ریپل نیز سه روز کاری فرصت خواهد داشت تا پاسخ خود را به درخواست کمیسیون بورس ارسال کند.

علیرغم خرید تهاجمی نهنگ‌های ریپل، این ارز دیجیتال نتوانست روند صعودی خود را حفظ کند و قیمت آن به همراه سایر ارزها از جمله بیت کوین، اتریوم و سولانا کمی اصلاح شده است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت ریپل 2.25% کاهش یافته و در حوالی 0.51 دلار معامله می‌شود. حجم معاملات 24 ساعته ریپل نیز با 27% کاهش به 959 میلیون دلار رسیده است.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)