پیش بینی ۴۰۰ میلیونی پول نو؛ جام ملت‌های آسیا را پیش بینی کن، جایزه ببر!

پیش بینی جام ملت‌های آسیا
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

4 دقیقه

جام ملت‌های آسیا جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و قرار است بار دیگر تیم‌های ملی کشورهای آسیایی در برابر یکدیگر قرار بگیرند. در این لیگ که هر چهارسال یکبار برگزار می‌شود، ۶ گروه در ۴ تیم به مصاف هم می‌روند. اما چه می‌شد اگر می‌توانستیم با پیش بینی این مسابقات برنده جایزه شویم؟ پول نو این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است!

پیش بینی مسابقات جام ملت‌های آسیا با پول نو

تیم ملی ایران بعد از پشت سر گذاشتن چند بازی با تیم‌های ملی کشورهای آسیایی، خوشبختانه توانست بار دیگر به جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند. در مرحله اول، ایران در گروه C از ۶ گروه قرار دارد و در برابر امارات متحده عربی، هنگ کنگ و فلسطین بازی خواهد کرد. این بازی‌ها قرار است از ۲۲ دی الی ۲۱ بهمن ماه برگزار شوند.

پول نو به مناسبت حضور ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا، بستری را برای کسب سود از پیش بینی این مسابقات فراهم کرده است. در این پول نو شما می‌توانید با پیش بینی مسابقات، که از روز جمعه آغاز می‌شود، برنده جوایز نقدی شوید.

مبلغ کل جایزه پیش بینی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۴۰۰ میلیون تومان است که این مبلغ بین هر بازی پخش می‌شود و در صورتی که نتیجه بازی را درست حدس زده باشید، به شما تعلق می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که مبلغ مورد نظر در هر بازی بین تعداد افرادی که نتیجه را درست حدس زده‌اند، تقسیم می‌شود.

بطور مثال اگر جایزه پیش بینی یک مسابقه ۵ میلیون تومان باشد و ۱۰ نفر نتیجه را درست حدس زده باشند، به هر فرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

چطور در پیش بینی شرکت کنیم؟

پیش بینی جام ملت‌های آسیا

شرکت در مسابقات پیش بینی جام ملت‌های آسیا در پول نو رایگان است و شما نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای ندارید. تنها قدم مورد نیاز برای شروع فرایند شرکت در پیش‌بینی آن هم بدون قرعه کشی، ثبت نام در پول نو است که مراحل آن را در ادامه بررسی می‌کنیم.

برای شرکت در پیش بینی جام ملت‌های آسیا، کافی است به صفحه مسابقات مراجعه و گزینه «پیش بینی کن» را انتخاب کنید. شما با مراجعه به آدرس صفحه قرعه کشی، تصویری مانند بالا را مشاهده خواهید.

بعد از انتخاب گزینه «ثبت پیش‌بینی» کادری مانند تصویر زیر برای شما باز می‌شود.

در این قسمت باید شماره تلفن‌تان را وارد کنید تا یک تایید برای شما ارسال شود. البته پیش از آن ابتدا باید تایید کنید که بالای ۱۸ سال دارید.

این کد را تنها یک بار دریافت می‌کنید و هر بار می‌توانید آن را وارد کنید. در صورتی که پیامک کد را پاک کردید یا فراموش کردید، فراموشی رمز ورود را بزنید.

در صفحه بعد لازم است کد تایید ارسال شده به شماره‌ تلفن‌تان را در کادر مورد نظر وارد و گزینه ورود را انتخاب کنید. این کد تایید برای شما همیشگی و ثابت است یعنی هر بار که می‌خواهید وارد شوید همین کد را از بخش پیامک‌هایتان بردارید و وارد کنید. منتظر دریافت کد جدید نباشید!

شرایط شرکت در پیش بینی مسابقات جام ملت ها آسیا ۲۰۲۳

بعد از این مرحله تنها یک قدم تا آغاز پیش بینی مسابقات باقی می‌ماند. تا زمانی که در پول نو یک حساب کاربری ایجاد نکرده‌اید، نمی‌توانید پیش بینی کنید. به این منظور لازم است از داشبورد شخصی‌تان، مراحل ثبت نام در پول نو را کامل کنید که فقط ۱ دقیقه از وقت شما را می‌گیرد چون تمام مراحل به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و نیازی به گرفتن عکس و نوشتن متن نیست.

بازی‌های هر روز طبق جدول زمانبندی AFC لیست شده‌اند و به راحتی می‌توانید پس از ثبت نام در پول نو، پیش‌بینی خود را از هر بازی وارد کنید.

در حساب کاربری‌تان می‌توانید روی گزینه ثبت نام رایگان در پول نو کلیک کنید. این گزینه به طور خودکار شما را به صفحه ثبت نام صرافی هدایت می‌کند که تنها با وارد کردن شماره تلفن شخصی، اطلاعات پایه مانند نام و نام خانوادگی و کد ملی، مراحل ثبت‌ نام‌تان کامل می‌شود.

نکته: اگر شما کاربر پول نو هستید، نیازی به طی کردن مراحل ثبت نام در پول نو ندارید و با وارد کردن شماره تلفن‌تان می‌توانید پیش بینی را آغاز کرده و در صورت برنده شدن، جایزه خود را برداشت کنید.

جایزه هر پیش بینی درست چقدر است؟

همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم، مبلغ کل این مسابقات ۴۰۰ میلیون تومان است که این عدد در بازی‌های هر مرحله پخش می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید لیست جوایز هر مرحله را به تفکیک میزان مبلغ قرعه کشی مشاهده کنید.

جایزه‌ها در هر مرحله افزایش می‌یابند تا جایی که جایزه مسابقه فینال به ۵۰ میلیون تومان می‌رسد. ضمنا! بازی‌های ایران ۱۰ میلیون تومان بیشتر از بقیه جایزه دارد.

چگونه از برنده شدن خود مطلع شویم؟

برای اینکه مطمئن شوید که درست پیش بینی کرده‌اید، باید صفحه پیش بینی را بررسی کنید. در این صفحه بازی‌های انجام شده و بازی‌های پیش رو قابل مشاهده هستند. نتایج بازی‌های پایان یافته، زیر کادر پیش بینی هر مسابقه قابل مشاهده بوده و حدس شما هم مشخص است.

بخاطر داشته باشید که در صورت درست حدس زدن نتیجه مسابقات، بطور خودکار جایزه بازی نیز به اعتبار حساب شما اضافه می‌شود. در نتیجه می‌توانید مطمئن شوید که پیش بینی‌تان درست بوده است.

نحوه برداشت جوایز چگونه است؟

نحوه برداشت جایزه پیش بینی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ پول نو

قبل از هر چیز باید ابتدا درخواست واریز را ثبت کنید. پس به منوی برداشت وجه بروید و روی دکمه درخواست واریز بزنید. وقتی درخواست را ثبت می‌کنید آخر همان هفته جایزه را در کیف پول حساب کاربری خود خواهید دید. مبلغ هر بازی در حساب کاربری شما در پول نو شارژ می‌شود که می‌توانید آن را در بخش کیف پول ببینید و زمانی که مبلغ آن به ۴۰۰ هزار تومان رسید، می‌توانید برداشت‌ موجودی‌تان را ثبت کنید. جایزه هر پیش بینی ۴۸ ساعت بعد از ثبت برداشت، به حساب بانکی شما واریز می‌شود. توجه داشته باشید که شماره حسابی که در هنگام ثبت نام در پول نو وارد می‌کنید، باید حتما به نام خودتان باشد. در نهایت می‌توانید با ثبت برداشت در صرافی پول نو، دارایی‌تان را در کارت بانکی‌ شخصی‌تان دریافت کنید.

چگونه شانس‌مان را در قرعه کشی افزایش دهیم؟

در حالت عادی شما برای هر بازی تنها یک شانس پیش بینی دارید که باید قبل از شروع مسابقه ثبت کرده و منتظر نتیجه بمانید. با این حال یک راه برای اینکه بتوانید شانس بیشتری برای پیش بینی بازی‌ها داشته باشید وجود دارد و آن انجام یک تراکنش ۵۰۰ هزار تومانی در پول نو است.

در صورتی که در هفته تنها یک تراکنش ۵۰۰ هزار تومانی در پول نو داشته باشید، یک شانس اضافه هم برای همه بازی‌های هفته دریافت خواهید کرد. در این صورت می‌توانید دو پیش بینی برای هر مسابقه ثبت کنید و در صورت درست حدس زدن، برنده جایزه آن مسابقه شوید.

جمع بندی

تماشای فوتبال یک تفریح پرطرفدار و جذاب برای اقشار مختلف جامعه است. پول نو این امکان را فراهم کرده که در حین لذت از تماشای مسابقات جام ملت‌های آسیا، بتوانید با پیش بینی بازی‌ها جوایز خوبی را دریافت کنید. پس اگر شما هم به فوتبال علاقه مندید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید. یادتان باشد که تنها یک ماه از ۲۲ دی الی ۲۱ بهمن ماه فرصت پیش بینی بازی‌ها را دارید.

سوالات متداول

چطور با پیش بینی فوتبال جایزه ببریم؟

در پول نو می‌توانید با پیش بینی مسابقات جام ملت‌های آسیا برنده جایزه شوید. کافی است به صفحه اصلی مسابقات رفته و یک حساب کاربری در پول نو ایجاد کنید. بعد از آن با هر پیش بینی درست مبلغی به عنوان جایزه به حساب‌تان واریز خواهد شد.

چگونه شانس‌مان را در قرعه کشی افزایش دهیم؟

برای اینکه شانس‌تان را در قرعه کشی افزایش دهید، لازم است هر هفته یک تراکنش به مبلغ حداقل ۵۰۰ هزار تومان در صرافی پول نو ثبت کنید. در این صورت هر هفته یک شانس اضافه نیز برای همه بازی‌ها خواهید داشت.

برداشت جوایز یش بینی چگونه است؟

بعد از پیش بینی درست نتایج بازی‌ها، امکان برداشت جایزه برای شما فراهم می‌شود. برای این کار در صفحه حساب کاربری‌تان در کلاب پول نو، می‌توانید درخواست برداشت را ثبت کنید. در نهایت مبلغ مورد نظر در حساب کاربری‌ شما در سایت پول نو شارژ می‌شود و می‌توانید آن را در حساب بانکی‌تان دریافت کنید.

68
اشتراک در
اطلاع از
guest
68 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
محسن
2 ماه قبل

۲ قطر ۱ اردن

بیژن آتشبار
بیژن آتشبار
2 ماه قبل

به نطر من ایران درنیمه اول خیلی بد بازی کرد اما درنیمه دوم تا۱۵ تا ۲۰آخرخوب بود چرا ایران موعض علی را که می‌داند مهاجم بسیارخطرناکی است وهیچ وقت فرصت‌های بدست آورده را براحتی ازدست نمی دهد آقای رامین رضائیان آور رابراحتی آزاد میگزاردونکته دیگری چرا امروزاز روزبه چشمی کیکی ازبهترین هافک دفاعی ایران است استفاده ده نشد

بیژن آتشبار
بیژن آتشبار
2 ماه قبل

ایران درنیمه دوم بعداززدن گل دوم گل ساویز می‌توانست بازی را به کنترل خود درآورد ونبص بازی را بدست آمن نمی دانم جرا از روزبه چشمی بعنوان هافک دفاعی استفاده کندچرا که روزبه چشمی یکی ازبهترین هافبک دفاعی های ایران است

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

68

69

نظر مخاطبان (68)