آموزش واریز و برداشت تومان و رمز ارز در صرافی پول نو

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

3 دقیقه

پول نو یک صرافی معتبر و دانش بنیان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که از شبکه‌های بلاک چینی مختلف برای انتقال رمز ارزها پشتیبانی می‌کند. در پول نو همچنین می‌توانید بهترین رمز ارزها را با کارمزد کم خرید و فروش کنید. اما چگونه به حساب کاربری‌مان در پول نو، تومان واریز کنیم؟ یا چگونه سود خود را به تومان از صرافی برداشت کنیم؟ همچنین نحوه واریز و برداشت رمز ارزها در پول نو چگونه است؟ در مقاله امروز به این سوالات پاسخ داده‌ایم.

پیش از شروع ابتدا یادآور شویم که شما برای تکمیل مراحل فوق لازم دارید ابتدا یک حساب کاربری تایید شده در پول نو ایجاد کنید. پس اگر هنوز حساب کاربری خود را افتتاح نکرده‌اید، مقاله راهنمای ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری در صرافی پول‌ نو را مطالعه کنید تا بتوانید در کمترین زمان خرید و فروش رمز ارزها را آغاز کنید.

مطمئن شوید که از آدرس مرورگر درستی برای ورود به پول نو استفاده می‌کنید. برای این‌کار حتما آدرس سایت را چک کنید تا مطابق این آدرس باشد: https://pooleno.ir/auth

آموزش واریز و برداشت تومان

باوجود صرافی‌های کریپتویی ایرانی مانند پول نو، مشکل خرید و فروش رمز ارزها حل شده است، یعنی ایرانینان هم می‌توانند از طریق پلتفرم پول نو به بازار جهانی رمز ارزها دسترسی داشته و کوین‌های مختلف را در سریع‌ترین زمان ممکن و با پول رسمی کشورمان یعنی تومان خریداری کنند. پس اگر می‌خواهید یک دارایی دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و … بخرید، ابتدا لازم است حساب کاربری‌تان در پول نو را شارژ کنید. اما چگونه؟

ابتدا به حساب کاربری خود در صرافی پول نو وارد شوید. بعد از این مرحله، مانند تصویر بالا، از منوی سمت راست گزینه کیف پول را انتخاب کنید و سپس روی اولین گزینه یعنی تومان کلیک نمایید.

بعد از انتخاب تومان، صفحه‌ای مانند تصویر بالا برای شما ظاهر می‌شود که می‌توانید در آن یکی از گزینه‌های واریز یا برداشت را انتخاب کنید. ما در این بخش ابتدا سراغ نحوه واریز تومان به صرافی پول نو می‌رویم و بعدا برمی‌گردیم و آموزش برداشت از صرافی را نیز بررسی می‌کنیم.

واریز تومان به صرافی پول نو

بعد از انتخاب گزینه واریز در بخش قبل، صفحه جدیدی شامل دو بخش واریز آنلاین و شناسه واریز برای شما ظاهر می‌شود. واریز آنلاین برای مبالغ کمتر از ۲۵ میلیون تومان در روز است و اگر می‌خواهید مبلغی بیشتر از این را به خرید اختصاص دهید، باید از شناسه واریز استفاده نمایید. در مقاله ساخت شناسه واریز در پول نو، در این باره کامل توضیح داده‌ایم.

برای واریز آنلاین حداقل مبلغی که می‌توانید به خرید خود اختصاص دهید ۵۰۰ هزار تومان است. بعد از اینکه مبلغ مورد نظرتان را در کادر مربوطه وارد کردید، گزینه ثبت واریز را بزنید. در مرحله بعد شما به درگاه پرداخت آنلاین وصل می‌شوید و با وارد کردن اطلاعات بانکی خود و تکمیل موفق این مرحله، مبلغ مورد نظر به حساب کاربری شما واریز خواهد شد.

برداشت تومان از صرافی پول نو

اکنون نوبت به بررسی نحوه برداشت تومان از صرافی پول نو است. مطابق قبل ابتدا وارد اکانت کاربری‌تان شده و از منوی سمت راست گزینه کیف پول را انتخاب نمایید. بعد از آن با کلیک روی گزینه تومان، برداشت را انتخاب کنید.

در صفحه‌ای که برای شما ظاهر می‌شود، می‌توانید مبلغی که قصد برداشت آن از کیف پول حساب کاربری‌تان در پول نو را دارید، وارد و گزینه ثبت برداشت را انتخاب کنید. به همین سادگی درخواست برداشت شما ثبت شده و مبلغ مورد نظر در سریع‌ترین زمان ممکن به حساب بانکی‌ای که انتخاب کرده‌اید، واریز خواهد شد.

آموزش واریز و برداشت رمز ارز در صرافی پول نو

در این بخش نحوه واریز رمز ارزها به صرافی پول نو و برداشت آن‌ها را شرح می‌دهیم. ابتدا بهتر است با آموزش نحوه واریز کریپتو شروع کنیم.

نحوه واریز رمز ارز به صرافی پول نو

هر فرد در صرافی پول نو یک حساب کاربری شخصی دارد که دارایی‌های وی در آن قابل مشاهده و ذخیره کردن است. اگر می‌خواهید رمز ارزهای خود را به یک صرافی امن برای فروش بفرستید، یا صرفا قصد دارید آن‌ها را در صرافی نگهداری کنید، می‌توانید روی پول نو حساب کنید. کافی است به حساب کاربری خودتان وارد شوید و از منوی کیف پول، رمز ارزی که قصد واریز آن‌ را دارید انتخاب نمایید.

هنگامی که ارز مورد نظر را انتخاب می‌کنید، صفحه‌ای مانند تصویر بالا برای شما ظاهر می‌شود. ما در اینجا استیبل کوین تتر را انتخاب کرده‌ایم، اما برای سایر رمز ارزها نیز دقیقا مراحل واریز به همین صورت است. در این مرحله، گزینه واریز را انتخاب کنید و به صفحه بعد بروید.

در این بخش، همانطور که مشاهده می‌کنید، ابتدا باید شبکه بلاک چینی‌ای که قصد دارید بر روی آن تتر خود را منتقل کنید انتخاب نمایید. در مرحله بعد آدرس قرار داده شده را کپی کرده و در پلتفرم دیگری که از آن در حال انتقال تتر هستید، به عنوان آدرس مقصد استفاده کنید.

در نهایت بعد از اینکه تترهای خود را به پول نو منتقل کردید، آدرس تراکنش یا همان TXID را در باکس مربوطه وارد کنید تا بعد از بررسی، در سریع‌ترین زمان ممکن توکن‌های شما در حساب کاربری‌تان قرار بگیرند.

نحوه برداشت رمز ارز از پول نو

برداشت رمز ارز از پول نو بسیار آسان است. کافی است مانند قبل به کیف پول خود در منوی سمت راست رفته و رمز ارز مورد نظر را انتخاب کنید. ما در این مرحله برداشت تتر را انتخاب کرده‌ایم. شما می‌توانید طبق همین مراحل، رمز ارزهای دیگر را نیز از حساب کاربری خود برداشت کنید.

پس کاری که لازم است انجام دهید این است که ابتدا ارز مورد نظر خود را در کیف پول حساب کاربری‌تان انتخاب کنید و سپس مطابق تصویر بالا گزینه برداشت را انتخاب نمایید.

در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود، می‌توانید شبکه مورد نظرتان برای برداشت را انتخاب کرده و سپس آدرس کیف پولی که می‌خواهید دارایی شما به آن واریز شود را وارد کنید. در مرحله آخر میزان دارایی‌ مورد نظرتان را انتخاب و ثبت برداشت را کلیک می‌کنید.

در انتهای کادر کارمزدی که برای برداشت در خود شبکه بلاک چینی باید پرداخت شود را خواهید دید و میزان کل دریافتی‌تان بعد از کسر این کارمزد را مشاهده خواهید کرد.

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل و به صورت تصویری آموزش برداشت و واریز تومان و رمز ارزها در صرافی پول نو را بررسی کردیم. اگر فکر می‌کنید بخشی وجود دارد که ما در این مقاله به آن اشاره نکرده‌ایم، حتما در بخش نظرات با ما آن را به اشتراک بگذارید و سوالات خود را نیز مطرح کنید.

4
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن نصرالهی
محسن نصرالهی
28 روز قبل

سلام برای برداشت پول تومان صفحه برداشت درگاه بانک های ایران نمیاد چی کار کنم

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
28 روز قبل

سلام محسن عزیز
موقع برداشت تومان لیست کارت‌های بانکی که در پول نو ثبت کردید برای شما نشون داده می‌شه. مبلغ رو وارد کنید، کارتتون رو انتخاب کنید و دکمه برداشت رو بزنید. نیازی نیست به درگاه بانکی متصل بشید.

ایلیا
ایلیا
2 ماه قبل

این چه وضعیه نمی شه پول کم برداشت مینیموم گذاشتن ش چی بود حداقل می گذاشتید ۱۰ هزار تومان

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
2 ماه قبل
پاسخ به  ایلیا

سلام ایلیای عزیز
می‌تونید مقداری واریز کنید تا به حد نصاب برسه و بعد برداشت کنید. در برداشت اول ۷۲ ساعت بعد براتون واریز انجام می‌شه. این موارد برای امنیت حساب کاربری‌تون هست.

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

4

8

نظر مخاطبان (4)