اپلیکیشن اندروید پول نو منتشر شد!🎉

سینا شمس آور

زمان مطالعه :

3 دقیقه

تمرکز پول نو از آغاز فعالیت خود به عنوان یک پلتفرم دانش بنیان خرید و فروش رمز ارزها، همواره بر راحتی کاربران عزیز بوده است. در همین راستا اپلکیشن موبایل پول نو را برای سیستم عامل اندروید توسعه دادیم و کاربران اکنون می‌توانند هر زمان و در هر مکانی تنها با تلفن‌های همراه خود به حساب کاربری‌شان وارد شده و دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنند.

همچنین اخیرا قابلیت‌های جدیدی در بخش‌های مختلف سایت اضافه شده که تمام این ویژگی‌ها را به طور یکجا در اپلیکیشن اندروید پول نو قابل دسترس کرده است. برای آشنایی بیشتر با اپ موبایل پول نو و روش دانلود آن در این مقاله همراه ما باشید.

اپلیکیشن موبایل پول نو

گاهی پیش می‌آید که بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قابل توجهی را در طول یک روز تجربه کند و این مسئله به نوبه خود موجب نگرانی سرمایه گذاران این بازار می‌شود. به خصوص زمانی که یک سبد سرمایه گذاری کوتاه مدت برای خود چیده باشیم، لازم داریم که در بازه‌های زمانی نه چندان بلند به پرتفوی خود سر بزنیم و اگر لازم باشد بخشی از دارایی‌ خود را نقد کنیم.

اپلکیشن اندروید پول نو، با راحت کردن دسترسی کاربران، می‌تواند بهترین گزینه برای مدیریت سبد شما باشد. حتی اگر دارایی خود را والت‌های کریپتویی نگهداری می‌کنید نیز می‌توانید برای فروش آن‌ها را به پول نو انتقال داده و به صورت لحظه‌ای با بالاترین قیمت به فروش برسانید.

دانلود برنامه پول نو

نرم افزار موبایل پول نو در کافه بازار و مایکت قابل دسترس است و اگر هرکدام از این دو نرم افزار را استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر، اپ مویابل پول نو را دانلود کرده و بدون معطلی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

حال که اپلیکیشن را دانلود کردیم، به سراغ محیط اپ پول نو می‌رویم تا با امکانات آن بیشتر آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

با نصب اپلیکیشن پول نو 10,000 فلوکی جایزه بگیرید

اگر اپلیکیشن پول نو را دانلود کنید و حساب کاربری‌تان تایید شود، بلافاصله پاداش‌تان را که ده هزار واحد ارز فلوکی است را در کیف پول‌تان دریافت خواهید کرد. پس هر چه اپ پول نو را از لینک‌های بالا دانلود نموده و پاداش‌ خود را دریافت کنید.

ورود به حساب کاربری در اپلکیشن موبایل پول نو

هنگامی که نرم افزار را نصب کردید، آن را اجرا کنید و برای ورود به حساب کاربری‌تان، اطلاعات خود را وارد نمایید. بعد از آن داشبوردی مشابه با حساب کاربری‌تان در سایت برای شما باز می‌شود که می‌توانید آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

از آنجایی که امکانات اپلیکیشن پول نو دقیقا مشابه با سایت است، نیازی نمی‌بینیم که بخش‌های مختلف را با جزئیات مورد بررسی قرار دهیم و در مقاله‌های مربوط به خرید و فروش می‌توانید تمام این بخش‌ها و کارکرد آن‌ها را پیدا کنید. تنها نگاهی جزئی به منوهای مختلف اپ و خلاصه کاربرد آن‌ها خواهیم داشت.

محیط اپ پول نو

وقتی به حساب کاربری خود وارد می‌شوید، به طور خودکار به داشبورد حساب کاربری‌تان منتقل می‌شوید. آنچه که در اپ مشاهده می‌کنید، شامل ۵ بخش زیر است:

  • خانه

در این صفحه منتخب رمز ارزهای شما، توکن‌های با بیشترین سود در ۲۴ ساعت گذشته و توکن‌های با بیشترین ضرر نمایش داده می‌شوند. با انتخاب رمز ارزها در این بخش، می‌توانید به صفحه معامله آن وارد شوید.

  • رمز ارزها

در این صفحه نیز می‌توانید ارزهای ترند را مشاهده کرده یا رمز ارزهای قابل خرید و فروش در پول نو را مشاهده کنید.

  • معامله

در گزینه معامله، که با آیکون سبزرنگ قابل مشاهده است، به صفحه خرید و فروش ارزهای دیجیتال پول نو وارد شده و می‌توانید دارایی‌های مورد نظر خود را خرید کرده، به فروش برسانید یا به رمز ارزهای دیگر تبدیل کنید.

  • کیف پول

در این بخش دارایی‌های شما اعم از تومان و رمز ارزها قابل مشاهده است.

  • تراکنش‌ها

تراکنش‌ها شامل خرید، فروش، تبدیل و جابجایی توکن‌ها از پلتفرم‌های خارجی به پول نو و برعکس را شامل می‌شود.

جمع بندی

به طور کلی استفاده از اپلیکشن پول نو به کاربران کمک می‌کند تا همیشه و همه جا به دارایی‌های دیجیتال خود دسترسی داشته و بتوانند سبد ارزهای دیجیتال شخصی‌شان را مدیریت کنند. با اپ پول نو دیگر نگران جاماندن از بازار نباشید و ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای خریداری کنید.

11
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جهان
جهان
1 ماه قبل

چند ساعت بعد از فروش وجه به حساب واریز میشه

رضا مرادی جمال
رضا مرادی جمال
2 ماه قبل

سلام .میخوام پول نو رو نصب کنم

کامیار غلامی
کامیار غلامی
2 ماه قبل

سلام من خواستم ثبت نام تکمیل کنم شماره نتونستم ویرایش کنم هر چقدر رو ویرایش کلیک کردم نشد واسه همین کلا حساب قبلیم پریده و پیش بینی هامم از بین رفته الانم هرکاری میکنم نمیشه همه اش درحال اهراز هویت میزنه درصورتیکه من قبلا وارد کرده بودم پیش بینی هارم ثبت کرده بودم ولی همه ازبین رفته سایتتون خیلی مشکل داره

شبنم رضا
مدیر
شبنم رضا
2 ماه قبل

سلام جناب غلامی.
لطفا در بخش گفت‌وگوی آنلاین در سایت بهمون پیام بدین تا مشکل رو برطرف کنیم. می‌تونید هم در اینستاگرام شماره تلفنی که باهاش ثبت نام کردید برامون در دایرکت بفرستید تا پیگیری کنیم.

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

11

14

نظر مخاطبان (11)