0

0

همکاری آوالانچ با علی بابا (غول فناوری چین) در یک پروژه جدید متاورسی

پروژه محبوب بلاک چینی یعنی آوالانچ اخیرا با غول فناوری چین یعنی علی بابا در یک پروژه متاورسی در حال همکاری است. این همکاری می‌تواند جان تازه‌ای به دنیای متاورس بدهد.

ماهرخ شیرودی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

آوالانچ (AVAX)-رقیب اتریوم– در حال همکاری با غول فناوری چینی Alibaba Cloud برای ورود به دنیای متاورس است. این پروتکل لایه ۱ در اطلاعیه جدیدی اعلام کرده که با Alibaba Cloud برای ساخت Cloudverse، یک فضای مجازی برای مشاغل و برندها، همکاری می‌کند.

در پست وبلاگی که توسط آوالانچ منتشر شده، قرار است Alibaba Cloud زیرساخت دیجیتالی را فراهم کند در حالی که آوالانچ، همراه با سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) اتحادیه معماران متاورس (MUA) راه حل‌های ساخت متاورس را ارائه خواهند داد.

خرید ارز دیجیتال

جان وو (John Wu)، رئیس آوا لبز (Ava Labs) در این باره گفت:

Alibaba Cloud و آوالانچ همچنان به تغییر نحوه ارزش‌آفرینی شرکت‌ها و استفاده از فرصت‌های Web3 ادامه می‌دهند. Cloudverse که توسط آوالانچ پشتیبانی می‌شود، به میلیون‌ها کسب‌وکار مصرف‌کننده، درگاهی سریع، کم هزینه و یک مرحله‌ای به Web3 ارائه می‌دهد. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم چگونه کسب‌وکارها در Cloudverse گسترش می‌یابند و به ساختن آینده با Alibaba Cloud ادامه می‌دهیم.

آوالانچ می‌گوید که کاربران می‌توانند فضاهای متاورس سفارشی خود را یک ماه پس از دسترسی اولیه راه‌اندازی کنند.

همچنین، این شرکت رقیب اتریوم قرار است با پشتیبانی Cloudverse به کسب‌وکارها در زمینه‌های بصری، فرا اقتصادی، توابع تعاملی، رویدادها و عملیات‌های مستمر خدمات ارائه ‌کند.

سابقه همکاری Avalanche و Alibaba Cloud به دسامبر ۲۰۲۲ برمی‌گردد. در آن زمان، این دو شرکت قراردادی منعقد کردند که طبق آن توسعه‌دهندگان می‌توانستند گره‌های اعتبارسنجی AVAX را از طریق خدمات علی بابا بسازند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)