0

2

پنجمین دارندهٔ بزرگ توکن‌ های دوج و شیبا نهادی واحد است!

آمارها نشان می‌دهد مقادیر بالایی از دو میم کوین شیبا اینو و دوج کوین توسط یک نهاد واحد نگهداری می‌شوند.

هولدرهای بزرگ ازر دیجیتال شیبا اینو و دوج کوین
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

وبسایت Lookonchain اخیراً یک همبستگی بین پنجمین دارندهٔ بزرگ Shiba Inu و Dogecoin کشف کرده‌ که نشان می‌دهد یک نهاد که احتمالاً کمپانی Jump Trading است، کنترل این دو میم کوین را در اختیار دارد.

خرید ارز دیجیتال

این نهاد با نشان “0x73AF” با نگهداری خیره‌کنندهٔ ۲۰ تریلیون توکن SHIB، معادل ۱۷۶ میلیون دلار، این مبلغ هنگفت را دوازده ساعت پیش طی چهار تراکنش منتقل کرد، و متعاقباً گیرنده آن با نام “0x40B3” را به پنجمین دارندهٔ بزرگ توکن SHIB تبدیل کرده است.

در همین حین، مقدار قابل‌توجهی از توکن DOGE، دقیقاً ۳.۴ میلیارد دوج به ارزش تقریبی ۲۴۸ میلیون دلار، توسط این سازمان مرموز با نشان “DDuX” منتقل شد. وجوه به چهار تراکنش جداگانه تقسیم شدند که در نهایت آدرسی با نشان “DEgD” (آدرس جدیدی که وجوه Doge در آن ارسال شد) اکنون پنجمین دارنده بزرگ توکن‌های DOGE است.

رخ دادن همزمان این تراکنش‌های عجیب سوالات جالبی را در مورد هویت و انگیزه‌های این سازمان ایجاد کرده است

در حالی که اشخاص شروع به گمانه‌زنی در مورد پیامدهای این تراکنش‌های عظیم کرده‌اند، یکی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با نام کاربری semicrypto.eth در توییتر اظهار کرد Jump Trading قبلاً اعلام کرده بود به فعالیت‌های بازارساز (MM) یا همان فعالیت‌های مربوط به تنظیم عرضه و تقاضا خود خاتمه خواهد داد، از این رو انتقال این میزان وجوه مانند آماده شدن برای قیمت‌شکنی در بازار به نظر می‌رسد.

تأثیر بر قیمت‌ها

قابل ذکر است تراکنش‌های عظیم اخیر تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت توکن‌ SHIB نداشته است. این توکن در شبانه‌روز گذشته افتی ۱.۴۹ درصدی و طی هفت روز گذشته تنها ۲ درصد افت تجمعی داشته است. در حالی که دوج کوین ظرف همان روز ۲.۴۹ درصد افزایش یافته است.

خرید دوج کوین
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)