0

0

خبر راه‌اندازی FTX 2 منجر به رشد ۱۶ درصدی توکن FTT شد

صرافی منحل‌شدهٔ FTX احتمالاً تحت مدیریت جدید مدیرعامل فعلی آن جان ری سوم (John Ray III) از نو راه‌اندازی خواهد شد. اخیراً پرونده‌ای در دادگاه از گزارش ماهانه کارکنان و غرامت در ماه آوریل نشان داده که این مدیر اجرایی در حال کار بر راه‌اندازی مجدد صرافی ورشکستهٔ FTX به نام FTX 2 است تا دوباره روند عملیاتی خود را آغاز کند.

راه‌اندازی FTX 2
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس پرونده‌ای که اوایل دیروز (۲۳ مه) در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه دلاور تشکیل شد، جان ری سوم برای خدمات خود بیش از ۲۹۰۰۰۰ دلار از دارایی صرافی ورشکستهٔ FTX دریافت کرد. در حالی که اکثر خدمات او مربوط به کارهای اداری و قانونی روزانه بود، چند فعالیت دیگر نیز در پرونده ذکر شده بود که نشان می‌داد این مدیرعامل بر طرح راه‌اندازی مجدد FTX 2 کار می‌کرده است.

این فعالیت‌ها شامل مشورت گرفتن از شرکت امنیت سایبری Sygnia برای تقویت این پلتفرم بین‌المللی ارزهای دیجیتال، بررسی اوراق دوره‌ای، بررسی گام‌های بعدی و همچنین بررسی و نهایی‌سازی دارایی FTX 2 برای توزیع بین سرمایه‌گذاران بود. ری همچنین خلاصه‌ای از مراحل ارسال‌شده توسط بانک سرمایه‌گذاری Perella Weinberg Partners LP را در رابطه با این طرح راه‌اندازی مجدد مورد بررسی قرار داد. او  کل این آخر هفته را به طور پیوسته با این بانک سرمایه گذاری در ارتباط بوده است.

این پرونده همچنین آشکار ساخت که جان ری لیستی از پیشنهادهای مناقصه‌ای برای FTX 2 را بررسی کرده است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، شرکت سرمایه گذاری ریسک‌پذیر Tribe Capital علاقه خود را برای راه‌اندازی دوباره این صرافی ورشکسته ابراز کرده است. خبر راه‌انداری مجدد صرافی FTX منجر به رشد ۱۶ درصدی توکن FTT و رسیدن قیمتش به ۱.۱۶ دلار شد.

برنامه‌های مربوط به راه‌اندازی مجدد این صرافی توسط شرکت حقوقی Sullivan & Cromwell در ماه گذشته به دادگاه ارائه شد. در آن زمان، این شرکت حقوقی اعلام کرد که از سرمایه مشتری برای اجرای این طرح راه‌اندازی استفاده خواهد شد. هفته گذشته، یک پرونده قضایی که توسط یک طلبکار در توییتر به اشتراک گذاشته شد، نشان داد که این صرافی توسعه دهندگان جدیدی را برای کار بر پروژه FTX 2 خود استخدام می‌کند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)