0

0

تنها 1 روز تا هاوینگ بیت کوین باقی مانده؛ سرنوشت BTC چه خواهد شد؟

یک روز تا هاوینگ بیت کوین باقی مانده و به نظر می‌رسد بازار ارزهای دیجیتال تحت تاثیر این اتفاق بتواند بار دیگر رشد خود را شروع کند، اما این مسئله بعید است به این زودی‌ها و بلافاصله بعد از هاوینگ رخ دهد‍

۱ روز تا هاوینگ بیت کوین
سینا شمس آور

زمان مطالعه :

1 دقیقه

تنها یک روز دیگر تا هاوینگ بیت کوین باقی مانده و براساس دیتای سایت کوین مارکت کپ، اکنون ۱ روز و ۱۸ ساعت با تکمیل هاوینگ فاصله داریم یعنی احتمالا این فرایند در بامداد شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ انجام خواهد پذیرفت.

ارز دیجیتال

اکنون تنها ۲۶۰ بلاک دیگر در شبکه بیت کوین باقی مانده و بعد از آن بلاک‌های جدید تحت تاثیر هاوینگ با پاداشی نصف ریوارد فعلی استخراج خواهند شد. هاوینگ بیت کوین در حال حاضر یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در سرنوشت بازار ارزهای دیجیتال است.

با این حال وضعیت تکنیکالی بیت کوین چندان جالب به نظر نمی‌رسد و این رمز ارز روز گذشته بار دیگر تا حوالی ۶۰ هزار دلار سقوط کرد. مشخص نیست که بیت کوین بتواند فردا بعد از هاوینگ بلافاصله رشد خود را شروع کند یا نه، اما به نظر می‌رسد بازار باید حداقل کمی در ناحیه فعلی کف سازی کند و انرژی بیشتری جمع نماید.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)