0

1

۲۹۲ میلیون CRV در خطر انحلال قرار دارد

چهار مورد از بزرگترین وام‌هایی که با وثیقه گذاشتن مقدار زیادی توکن CRV گرفته شده‌اند، با خبر حمله هکری به کرو فایننس و کاهش قیمت توکن آن اکنون در خطر لیکوئید شدن قرار دارند.

لیکویید شدن احتمالی میلیون‌ها واحد CRV
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

این وام‌ها عبارتند از:

وام ۶۵ میلیون دلاری با وثیقه‌گذاری ۱۹۰ میلیون CRV در پروتکل آوه با قیمت انحلال ۰.۳۷ دلار

وام‌گیری ۲۱ میلیون توکن FRAX با وثیقه‌گذاری۴۶ میلیون CRV در FRAXlend با قیمت انحلال ۰.۴ دلار

وام ۱۸ میلیون دلاری با سپرده‌گذاری ۴۰ میلیون CRV در Abracadabra با قیمت انحلال ۰.۳۹ دلار

وام ۷ میلیون دلاری با سپرده‌گذاری ۱۶ میلیون CRV در Inverse با قیمت تصفیه ۰.۴ دلار

خرید ارز دیجیتال

پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) پس از بروز باگی مهم در زبان برنامه‌نویسی Vyper فایننس کرو که منجر به سرقت چند میلیون دلاری ارزهای دیجیتال از آن شده است، تحت فشار بالقوه قرار گرفته‌اند.

Vyper یک زبان برنامه‌نویسی قراردادی است که برای ماشین مجازی اتریوم (EVM) طراحی شده است. این زبان یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی وب۳ است. به همین دلیل باگ‌دار بودن سه نسخه آن می‌تواند چندین پروتکل دیگر را تحت‌تأثیر قرار دهد.

این اتفاق بر قیمت توکن CRV تأثیر منفی گذاشته و در حال حاضر با قیمت ۰.۵۷ دلار در بازار معامله می‌شود. اعضای انجمن به تحت‌تأثیر قرار گرفتن پروتکل Aave اشاره کردند، زیرا کاهش قیمت توکن CRV ممکن است مایکل اگوروف، بنیانگذار Curve را مجبور به نقد کردن وام‌های بزرگ خود کند.

در تاریخ ۳۰ جولای فایننس کرو اعلام کرد به دلیل وجود ضعف امنیتی مورد حمله سایبری قرار گرفته است. این حمله تا ساعات اولیه دیروز ادامه داشت. طبق برآورد آژانس امنیتی، این حمله ۷۰ میلیون دلار خسارت به فایننس کرو وارد کرده است که ۱۶.۹ میلیون دلار آن پس گرفته شده است، اما ۵۲.۴ میلیون دلار دیگر همچنان در خطر است.

داده‌های Debank نشان می‌دهد بنیانگذار کرو فایننس ۱۶ میلیون واحد از این توکن را احتمالاً برای بهبود سلامت وام خود به Aave V2 واریز کرده است.

منبع: کوین کو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)