0

0

لانچ توکن بومی مارکت‌پلیس “Blur”؛ سقوط ۸۵ درصدی قیمت آن در تنها چند ساعت

«Blur»، یکی از مارکت‌پلیس‌های نام‌آشنای دنیای NFT، این هفته توکن بومی خود را به بازار عرضه کرد. کاربرانی که به آن‌ها توکن تخصیص داده شده بود، “بسته‌های حمایتی” دریافت کردند. در ادامه و در ۱۴ام فوریه توکن‌های BLUR قابل ترید بودند و به سقف قیمتی ۵.۲ دلار هم رسیدند. هرچند تنها ساعاتی پس از این سقف، ارزش این توکن حدود ۸۵٪ کاهش پیدا کرد.

لانچ توکن بومی مارکت‌پلیس
امیرحسام محمدی

زمان مطالعه :

1 دقیقه
فهرست عنوان ها

رکوردشکنی در سقوط

روز سه‌شنبه، ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ که از قضا روز ولنتاین هم بود، مارکت‌پلیس Blur، ایردراپ توکن بومی‌اش را انجام داد. این پلتفرم به کاربرانی که در این سایت، NFT معامله یا لیست کرده بودند، پاداش‌هایی به نام “بسته‌های حمایتی” داد.

این پلتفرم روز قبل از این اتفاق در توییتی گفت:

اکنون زمان BLUR فرا رسیده است. بسته‌های حمایتی، ساعت ۶ عصر به وقت اروپای مرکزی قابل بازگشایی خواهند بود. قبل از باز کردن هر لینک، کاملا مطمئن شوید که از اکانت Blur.io برای‌تان ارسال شده باشند.

ارز دیجیتال

معاملات BLUR در پلتفرم‌های مختلف آغاز شدند و «کوکوین Kucoin» شلوغ‌ترین صرافی روز سه‌شنبه نام گرفت. پرمعامله‌ترین جفت ارز در این صرافی هم BLUR/USDT بود. تقریبا ساعت ۸ عصر (به وقت اروپا مرکزی)، مارکت کپ BLUR به حدود ۱۷۶ و حجم معاملات آن به حدود ۱۲ میلیون دلار رسید. تنها ۱۰ دقیقه بعد و در ساعت ۸:۱۰، قیمت هر توکن BLUR تا ۰.۵ دلار سقوط کرد؛ در صورتی که آمارها همچنان نشان می‌دادند ۳۶۰ میلیون واحد از این توکن در گردش هستند. ساعت ۸:۱۰ عصر روز سه‌شنبه، توکن‌های BLUR در ۸۷۹۸ آدرس منحصر به فرد هولد شده بودند. همچنین ۱۸۹۰۰ تراکنش تا این ساعت صورت گرفته بود.

چارت قیمتی BLUR
چارت قیمتی BLUR، در تایم فریم ۱۵ دقیقه

مارکت‌پلیس Blur چند ماهی‌ست که محبوبیت زیادی به دست آورده و در حال رقابت با اوپن‌سی، بزرگ‌ترین مارکت‌پلیس NFT دنیاست. مارکت‌پلیس بزرگ «Looksrare» هم چندی پیش با ایردراپ توکن بومی‌اش به نام «LOOKS» توجهات زیادی را به خود جلب کرد. اما پس از ایردراپ LOOKS، قیمت و حجم معاملات این توکن افت چشمگیری داشتند. با تمام این تفاسیر و پس از این اتفاقات، توکن BLUR کمی توانست خودش را پیدا کند و تا رنج ۰.۶ دلار هم بالا برود.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)