0

5

سه خبر مهم این هفته که بیت کوین را تکان خواهند داد!

در هفته پیش رو، که از فردا آغاز می‌شود، چندین خبر مهم اقتصادی داریم که می‌توانند بر تقویت یا تضعیف قیمت دلار تاثیرگذار باشند که این مسئله به نوبه‌ خود بر قیمت بیت کوین تاثیرگذار خواهد بود.

جمال نوری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

اگر در بازار کریپتو فعال باشید، مطمئنا می‌دانید که اخبار اقتصاد آمریکا می‌تواند، باعث نوسانات شدیدی در مارکت کریپتو شود. در ادامه در مورد سه رویداد و شاخص اقتصادی که می‌تواند باعث نوسان در بازار کریپتو شود، صحبت خواهیم کرد.

بررسی اخبارمهم اقتصاد آمریکا در این هفته

  1. شاخص ISM Manufacturing  و  Services PMI: این دو شاخص اقتصادی مربوط به بخش تولید و خدمات آمریکا هستند که پیش‌بینی‌های انجام شده برای این دو شاخص در تصویر بالا قابل مشاهده است.
  2. شاخص ADP Non-Farm Employment Change: این شاخص میزان تغییرات مشاغل در بخش‌های مختلف غیر از کشاورزی را نشان می‌دهد.
  3. شاخص Non-Farm Employment Change: این شاخص نیز نشان‌دهنده اشتغال در بخش غیر کشاورزی است.
خرید ارز دیجیتال

باید توجه داشت که پیش‌بینی می‌شود با نرخ بیکاری در این هفته ثابت بماند؛ اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید آن است که اگر اعداد اعلام شده برای هر یک از این شاخص‌ها معرفی با پیش‌بینی آن تفاوت زیادی داشته باشد، بازار نوسانات شدید را تجربه خواهد کرد.

اگر مایلید در مورد آینده بازار در این هفته اطلاعات بیشتری به دست آورید تحلیل آنچین پول نو را از دست ندهید. ما در این تحلیل علاوه بر بررسی اخبار و شاخص‌های اقتصادی، به بررسی داده‌ها آنچین خواهیم پرداخت و در مورد آینده بیت کوین در هر هفته صحبت خواهیم کرد. 

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)