0

3

انتقال ۷۰۰۰ بیتکوین از چهاردهمین نهنگ بزرگ این رمزارز!

یک نهنگ بزرگ ۷ هزار بیت کوین (BTC) به ارزش تقریبی ۲۴۴ میلیون دلار را به صرافی بیفینکس (Bitfinex) ارسال کرد.

انتقال ۷۰۰۰ بیت کوین به صرافی بیتفینکس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در حالیکه برخی از سرمایه‌گذاران در حال حاضر ترجیح می‌دهند با استفاده از افزایش قیمت بیت کوین و آلتکوین‌ها در کوتاه مدت سود ببرند، برخی دیگر ترجیح می دهند برای کسب سود بیشتر در بلند مدت اقدام به این کار کنند.

در این مرحله نیز یک نهنگ بزرگ بیت کوین ۷ هزار BTC به ارزش تقریبی ۲۴۴ میلیون دلار را به صرافی ارز دیجیتال Bitfinex ارسال کرد.

اگرچه انتقال رمز ارزها به صرافی‌ها‌ معمولاً به معنای فروش آنهاست، اما این همیشه اینطور نیست.

با اینحال، حرکت این نهنگ را می‌توان اینگونه تعبیر کرد که با خرید بیتکوین در سطوح پایین، حال با افزایش قیمت آن در ماه اکتبر برای کسب سود اقدام کرده است.

خرید ارز دیجیتال

بر اساس داده‌های BitInfoCharts، این نهنگ از نوامبر 2022 تا ژانویه سال جاری، ۴۶۵۰۰ بیت کوین با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار ذخیره کرد که آن را به چهاردهمین هولدر بزرگ BTC در سراسر جهان تبدیل کرد.

سپس این نهنگ در اواخر مارس و اوایل آوریل 36500 بیت کوین به صرافی بیتفینکس منتقل کرد. پس از این انتقال، نهنگ مذکور به انباشت بیت کوین ادامه داد و از کاهش قیمت این ارز دیجیتال به 26000 دلار برای انباشت 2000 بیت کوین دیگر استفاده کرد.

خرید بیت کوین

منبع: بیتکوین سیستمی

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)