0

0

کاهش قیمت شدید کاردانو، سولانا و پالیگان در پی حذف شدن از لیست صرافی رابینهود

به‌تازگی سه آلتکوین کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC) هر کدام اصلاحی بین ۱۱ تا ۱۲ درصد در قیمت‌های خود داشته‌اند. این ریزش بلافاصله پس از اعلام صرافی رابینهود مبنی بر حذف این سه آلتکوین از فهرستش پس از آن که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در شکایت خود علیه بایننس آنها را اوراق بهادار نامید، ایجاد شد.

حذف توکن‌های کاردانو سولانا پالیگان از لیست صرافی رابینهود
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

فهرست

Created with Sketch.

پلتفرم معاملاتی بدون کمیسیون Robinhood روز جمعه ۹ ژوئن اعلام کرد کاربران آن نمی‌توانند از تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) به بعد توکن‌های ADA، SOL و MATIC را در این پلتفرم خرید و فروش کنند. دن گالاگر (Dan Gallagher)، رئیس حقوقی رابینهود اظهار کرد پس از شکایت حقوقی SEC در حال بررسی عرضه رمزارزهای خود هستند.

این صرافی اعلام کرد: «طبق تازه‌ترین بررسی‌های انجام‌شده تصمیم گرفتیم پشتیبانی از ارزهای دیجیتال کاردانو (ADA)، پالیگان  (MATIC) و سولانا  (SOL) را در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۳ در ساعت ۶:۵۹ عصر به وقت شرقی پایان دهیم. هیچ کوین دیگری تحت‌تأثیر این تصمیم قرار نخواهد گرفت و جای دیگر رمزارزهای شما در رابینهود همچنان امن خواهد بود.»

خرید ارز دیجیتال

این رگولاتور اوراق بهادار در دعوی حقوقی خود علیه بایننس در مجموع ۶۷ رمزارز را نام برده که در دسته اوراق بهادار قرار می‌گیرند. با ریزش قیمت اخیر کارادنو (ADA)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC)، زیان هفتگی این ارزهای دیجیتال نزدیک به ۲۵٪ افزایش یافته است.

آیا سایر صرافی‌ها از رابینهود پیروی خواهند کرد؟

اقدام SEC علیه بایننس و کوین‌بیس مطمئناً تأثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال و کاهش احساسات سرمایه‌گذاران گذاشته است. سایر صرافی‌های فعال در ایالات متحده نیز اکنون نسبت به ضربهٔ احتمالی SEC در هر زمانی در آینده، هوشیار شده‌اند.

در میان تحلیلگران نیز این نگرانی وجود دارد که اگر SEC با موفقیت در دعاوی خود علیه صرافی‌هابی بایننس و کوین بیس پیروز شود، می‌تواند عواقب شدیدی برای پالیگان، کاردانو و سولانا در پی داشته باشد. اینکه پالیگان از نظر SEC در دسته اوراق بهادار قرار گیرد به طور بالقوه می‌تواند برای شبکهٔ آن فاجعه‌بار باشد.

اگر این اتفاق بیفتد ارزهای دیجیتال MATIC، SOL و ADA ممکن است با محدودیت‌هایی در خرید و فروش در ایالات متحده که بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال در جهان است، مواجه شوند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)