0

1

شمارش معکوس برای آغاز آلت سیزن؛ حواستان به این ۳ آلت کوین باشد!

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که در حال حاضر شدیدا به آلت سیزن نزدیک شده‌ایم. اما چه ارزهایی می‌توانند در این بازه موفق ظاهر شوند؟

علی ابراهیمی

زمان مطالعه :

3 دقیقه

یکی از تحلیلگران مطرح بازار رمزارزها معتقد است آلت کوین‌ها در چرخه فعلی به کف خود رسیده‌اند و احتمالا به زودی روند صعودی خود را آغاز خواهند کرد و شاهد وقوع «آلت سیزن» خواهیم بود. در این مطلب، ضمن بررسی نظر تحلیلگران مختلف، سه ارز دیجیتال که احتمالا در ماه می، عملکردی بهتر نسبت به بیت کوین خواهند داشت را بررسی خواهیم کرد.

آلت سیزن؛ نزدیک‌تر از همیشه

علیرغم روند نسبتا راکد آلت کوین‌ها در هفته‌های گذشته و اصلاح قیمت آنها، مایکل فن دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر مطرح بازار معتقد است آلت کوین‌ها در این چرخه به کف خود رسیده‌اند. وی در توییتی در این رابطه نوشته است:

من در حال حاضر به سمت آلت کوین‌ها متمایل شده‌ام و بعدا دوباره به بیت کوین بازخواهم گشت. آلت کوین‌ها در حال حاضر در کف قیمت خود قرار دارند.

این تحلیلگر معتقد است آلت کوین‌هایی مثل آپتیمیزم، چین لینک و سلستیا می‌توانند در بازار فعلی عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارند.

فن دی پوپ تنها تحلیلگری نیست که از نزدیک بودن آلت سیزن خبر می‌دهد. لوک مارتین (Luke Martin)، دیگر تحلیلگر مطرح بازار نیز معتقد است وضعیت در حال حاضر به نفع آلت کوین‌هاست و احتمالا این ارزها، به خصوص پروژه‌های اکوسیستم اتریوم رشد چشمگیری را تجربه خواهند کرد. وی در این باره می‌گوید:

این اتفاق در چند وقت اخیر چندان تکرار نشده و بی‌سابقه بوده است: اکوسیستم اتریوم در مقایسه با سایر بخش‌های کریپتو در قدرتمندترین شکل خود قرار دارد.

خرید اتریوم

به عقیده این تحلیلگر، ارزهایی مثل آپتیمیزم، آربیتروم و پالیگان احتمالا در هفته‌های آتی در رادار معامله‌گران قرار خواهند گرفت.

لارک دیویس (Lark Davis)، دیگر تحلیلگر مطرح بازار نیز معتقد است ریزش اخیر، بهترین فرصت برای خرید آلت کوین‌ها در کف را فراهم کرده است. وی در این رابطه می‌گوید:

با نگاهی به شرایط فعلی بازار باید بگویم که در چند ماه گذشته، فرصتی بهتر از این ریزش برای انباشت و خرید آلت کوین‌ها وجود نداشته است.

در ماه می حواستان به این 3 ارز باشد

به دنبال پیش‌بینی صعودی تحلیلگران مبنی بر نزدیک بودن فصل آلت کوین‌ها، حالا تمام توجهات به این دسته از ارزهای دیجیتال معطوف شده است. در این قسمت 3 ارز دیجیتالی که می‌توانند در ماه می، عملکردی بهتر از بیت کوین داشته باشند را از دید تکنیکال زیر ذره‌بین می‌بریم.

– BNB

قیمت BNB بیش از یک ماه و نیم است در فاز تثبیت قرار گرفته و به دنبال آن است تا از 640 دلار فراتر برود، با این حال، هر بار تلاش آن به در بسته خورده و فعلا در محدوده 560 تا 620 دلاری معامله می‌شود.

نمودار BNB تایم فریم ۱ روزه - منبع: TradingView
نمودار BNB تایم فریم ۱ روزه – منبع: TradingView

علیرغم روند فعلی، سیگنال‌های صعودی زیادی در چارت BNB وجود دارند که در کنار حمایت سرمایه‌گذاران از این ارز دیجیتال، از صعود قیمت احتمالی آن خبر می‌دهند. در حال حاضر، قیمت BNB تنها 16% تا اوج تاریخی خود فاصله دارد و شکسته شدن این رکورد می‌تواند این آلت کوین را به فاز کشف قیمت وارد کند.

البته در صورتی که قیمت BNB باز هم از مقاومت 640 دلاری پس زده شود، ممکن است فاز تثبیت آن برای مدت بیشتری ادامه پیدا کند.

– په‌په (PEPE)

علیرغم ورود میم کوین‌های جدید به بازار و رقابت سنگین په‌په با داگ ویف هت (WIF) در هفته‌های گذشته، رشد قیمت این میم کوین همه را شگفت‌زده کرده است. اگر نگاهی به تغییرات قیمت په‌په در سه ماه اخیر بیندازیم می‌بینیم این ارز دیجیتال در این بازه، 586% افزایش یافته که رقم قابل توجهی است!

نمودار په‌په تایم فریم ۱ روزه - منبع: TradingView
نمودار په‌په تایم فریم ۱ روزه – منبع: TradingView

در صورتی که په‌په بتواند میانگین متحرک نمایی 50 روزه خود را حفظ کند، می‌تواند تا 0.00001000 دلار افزایش یابد.

– ترون (TRX)

قیمت ترون چند روز پیش از کف 0.109 دلاری افزایش یافت و از تشکیل تقاطع مرگ جلوگیری کرد. تقاطع مرگ زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک کوتاه‌مدت (در اینجا 50 روز) به زیر میانگین متحرک نمایی بلندمدت (200 روزه) سقوط کند و می‌تواند قیمت را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

نمودار ترون تایم فریم ۱ روزه - منبع: TradingView
نمودار ترون تایم فریم ۱ روزه – منبع: TradingView

افزایش دوباره قیمت ترون در کنار قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده صعودی، حالا همه چیز را برای رالی دوباره این ارز دیجیتال فراهم کرده است.

در این سناریو، ترون احتمالا ابتدا به مقاومت 0.121 دلاری حمله خواهد کرد و در صورت شکسته شدن آن، به ترتیب تا 0.127 و 0.131 دلار افزایش خواهد یافت. در سمت مقابل اما اگر قیمت از 0.121 دلار پس زده شود، می‌تواند تا میانگین متحرک 50 روزه خود کاهش یابد. انتظار می‌رود در این سطح با فشار خرید خریداران همراه شویم.

ترون
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)