0

0

آیا اپل قصد دارد با شرکت حامی رمزارز رندر (RNDR) مشارکت کند؟

در محفل اپل در روز دوشنبه (۵ ژوئن ۲۰۲۳) محصولی مرتبط با شبکه Render که GPU رندرِ توزیع‌شده در بلاک چین را ارائه می‌دهد، به عنوان بخشی از رویداد اصلی این کنفرانس معرفی شد. اگرچه ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Render و SingularityNET اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، اما چت ربات‌های هوش مصنوعی و سایر محصولات، علی‌رغم انتظارات گسترده، هنوز برنامه پرداخت‌های کریپتویی خود را تکمیل نکرده‌اند. بااین‌حال انتظار می‌رود کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در سال جاری، با راه‌اندازی هدست Vision Pro، راه را برای این ادغام هموار کند.

همکاری اپل با اکتان
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در طول این کنفرانس هیچ ویژگی یا به‌روزرسانی‌ای که به بازار کریپتو مرتبط باشد ذکر نشد. با این حال، به نظر می‌رسد اپل برای شراکت با .OTOY Inc شرکتی که مدیرعامل آن مؤسس شبکه بلاک چینی Render نیز است، در موقعیت مناسبی قرار دارد.

در این رویداد شرکت سازنده آیفون، از Octane X که یک برنامه مبدل GPU و در فروشگاه App Mac در دسترس است، رونمایی کرد. اکتان با توکن Render (RNDR) ارتباط مستقیم دارد، زیرا شرکت OTOY حامی این دو محصول است. جولز اورباخ (Jules Urbach)، مدیرعامل OTOY، در سال ۲۰۱۶ توکن رندر را برای ارائه راه‌حل‌های رندر غیرمتمرکز مبتنی بر GPU تأسیس کرد. از این رو، حدس زده می‌شود به‌زودی مشارکتی بین اپل و اکتان صورت گیرد. یک کاربر توییتر با نام Satoshi’s Tears اظهار کرده:

ارز دیجیتال

توکن رندر (RNDR/USD) با شرکت OTOY مرتبط است و در حال حاضر در موقعیت مناسبی برای شراکت با کمپانی اپل قرار دارند. برنامه Octane X در فروشگاه اپل در دسترس است.

با این حال انتظار می‌رود هدست Vision Pro، محصول واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) اپل برای رندرینگ GPU در ابتدا به عملکرد شبکه Render نیاز داشته باشد، اما اپل در طول این رویداد به چنین مشارکتی اشاره نکرد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)