0

0

سوددهی XRP نظر بانک‌های بزرگ را به پرونده آن جلب کرده است!

سرمایه‌گذاران ریپل و دارندگان XRP تنها کسانی نیستند که به نتیجه‌ی نهایی این پرونده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده توجه دارند. بانک‌های بزرگ نیز به آن علاقه زیادی نشان داده‌اند.

سودآوری ادامه‌دار XRP نظر بانک‌های بزرگ را به پرونده آن با SEC جلب کرده است!
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

اواخر هفته گذشته، بانکIG مستقر در لندن مقاله‌ای در مورد این پرونده (ریپل در برابر SEC) منتشر کرد؛ پیشرفت جالبی است زیرا ثابت می‌کند بازیگران اصلی مالی همچنان به صنعت کریپتو توجه دارند.

بانک IG یک موسسه مالی تحت نظارت سوئیس است که سرمایه‌گذاری و تجارت را به مشتریان درجه یک خود ارائه می‌دهد.

ارز دیجیتال

در این مقاله تأکید شده که “پیروزی SEC در این پرونده می‌تواند به‌شدت مانع از رشد شرکت‌های رمزنگاری شود و فعالیت‌های آنها را محدود کند.” به‌خصوص برای شرکت‌های رمزنگاری مانند ریپل که اغلب توکن‌های جدیدی را برای تولید پول نقد راه‌اندازی می‌کنند. این بانک جزئیات این پرونده را شرح داد و به این نتیجه رسید که:

چنانچه رأی دادگاه به نفع ریپل تمام شود باعث افزایش قیمت توکن آن یعنی XRP خواهد شد، اما از آنجایی‌که هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست، نمی‌توان نظر قطعی و تضمین شده‌ای درباره آن داد.

تأثیر مهم پرونده ریپل بر آینده فین‌تک ایالات متحده

در این آخر هفته، جان دیتون (John Deaton)، بنیانگذار قانون کریپتو و مدافع ریپل، هشداری جدی در این رابطه منتشر کرده است:

او پس از ارائه‌ی خلاصه‌‌واری از سیاست‌ کاخ سفید در مورد کاهش خطرات کریپتو گفت: «به زودی شاهد آخرین و تهاجمی‌ترین حرکت دولت برای منحل کردن صنعت کریپتو خواهیم بود». در این بیانیه آمده است:

ما سال گذشته را صرف شناسایی خطرات ارزهای دیجیتال و اقدام به کاهش آنها با استفاده از اختیاراتی که شعبه اجرایی در اختیار دارد، کرده‌ایم.

چشم‌انداز نظارتی در ایالات متحده هنوز چندان واضح و مشخص نیست. اگرچه پیام‌های منفی مانند این بیانیه و سرکوب مداوم SEC در مقام اجرای قانون وجود دارد، اما اخبار مثبتی نیز شنیده می‌شود؛ رئیس تازه منصوب‌شده‌ی کمیته فرعی خدمات مالی مجلس در بخش دارایی‌های دیجیتال قصد دارد آمریکا را به جایگاه شماره یک برای نوآوری‌های فین‌تک تبدیل کند.

با همه این تفاسیر، چنانچه دادگاه به نفع ریپل رأی دهد خبر خوبی برای تمام شرکت‌های فین‌تکی در سراسر جهان خواهد بود و آنها را به ایالات متحده جذب خواهد کرد. اما اگر عکس این قضیه رخ دهد احتمالاً شرکت‌ها و استعدادهای فین‌تکی زیادی از آن خارج خواهند شد.

خرید ریپل
0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)