0

0

بایننس تاریخ بعدی سوزاندن LUNC را اعلام کرد؛ آیا پامپ قیمت ترا کلاسیک در راه است؟

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، اخیراً هفتمین سری از عملیات سوزاندن توکن‌های LUNC خود را با حذف تقریباً ۸.۹ میلیارد از این رمز ارز از گردش، به پایان رسانده است.

بایننس تاریخ بعدی سوزاندن LUNC را اعلام کرد
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

مقدار توکن‌هایی که در این عملیات سوزانده شد براساس هزینه‌هایی بود که از تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲ تا ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ انباشته شده بودند. قبل از اجرای عملیات، بایننس تمام آن کارمزدهایی انباشته‌شده را که به USDT ،BUSD یا BNB بود به LUNC تبدیل کرد. برای بهبود فرآیند توکن‌سوزی و کاهش هزینه‌ها، این صرافی ارزهای دیجیتال در ماه نوامبر از توکن‌سوزی هفتگی به توکن‌سوزی ماهانه تغییر وضعیت داد. در حال حاضر، بایننس با سهمی بیش از ۵۰ درصد، بزرگترین محل سوزاندن توکن‌های LUNC در بازار ارزهای دیجیتال است.

ارز دیجیتال

جامعه Terra اکنون مشتاقانه منتظر اعلام تاریخ بعدی این توکن‌سوزی است، که بنا به اعلام رسمی بایننس احتمالاً ۲ آوریل (۱۳ فروردین) خواهد بود. این خبر را ابتدا اعتبارسنج برجسته شبکه تراکلاسیک با نام کاربری ClassyCrypto فاش کرد.

پرایس اکشن Terra Classic (LUNC)

مقدار کل LUNCی که تا این لحظه سوزانده شده، ۴۸.۵ میلیارد توکن است. با این حال، مقدار کل LUNCی که همچنان در گردش است، ۵.۹ تریلیون است. تلاش بسیار این جامعه برای کاهش عرضه در گردش این توکن با شور و شوق زیادی از سوی دیگر صرافی‌های برتر از جمله KuCoin و OKX مواجه شده است.

علاوه‌براین، عملیات توکن‌سوزی اخیر بایننس، نه تنها میزان عرضه این توکن را کاهش داده، بلکه منجر به افزایش قیمت متوسط ​​آن نیز شده است. بر اساس داده‌های بازار، LUNC بیش از ۴ درصد رشد را ثبت کرده است و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که این روند با دومین دور توکن‌سوزی آن در ماه آوریل ادامه یابد.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)