0

0

بایننس در پی تصاحب دفاتر وام‌دهی Genesis Global!

گزارش‌ها حاکی از آن است که CZ پس از توقف برداشت برای مشتریان جنسیس گلوبال (Genesis Global) که امروز اعمال شد، دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت ترازنامه این شرکت را آغاز کرده باشد.

بایننس در پی تصاحب دفاتر وام‌دهی جنسیس!
میلاد قربانی

زمان مطالعه :

1 دقیقه

بر اساس گزارش‌ها چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng ‘CZ’ Zhao) بنیانگذار بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، علاقه‌مند به خرید دفاتر وام‌دهی شرکت جنسیس گلوبال است. او پس از نشان دادن علاقه به خرید صرافی FTX و سپس پشیمان شدنش از انجام این کار طی ۲۴ ساعت، اکنون گفته‌شده که مشتاق به دست آوردن دفاتر وام جنسیس گلوبال است.

جنسیس گلوبال خدمات برداشت را متوقف می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که CZ شروع به دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت ترازنامه جنسیس گلوبال کرده است، زیرا او ممکن است در حال فکر کردن به ارائه پیشنهادی بالقوه برای خرید دارایی‌های شرکت وام‌دهی جنسیس باشد. جنسیس در گزارش سه ماهه سوم خود، وام‌های فعالش را به ارزش ۲.۸ میلیارد دلار فهرست کرده است.

اظهارات ژائو هفته گذشته در توییتر وقتی که گفت ترازنامه FTX نامعقول و احتمالاً تقلبی است، جرقه‌ای را برانگیخت که منجر به سقوط این صرافی ارزهای دیجیتال شد. سقوط FTX ضربه شدیدی به صنعت ارزهای دیجیتال وارد کرده است و در سال جاری بازار کریپتوکارنسی توسط تعدادی از شرکت‌های ورشکسته به‌شدت آسیب دیده است. از این جمله اتفاقات ناگوار می‌توان به هک Axie Infinity، سقوط ناگهانی Terra LUNA، انحلال 3 AC یا ورشکستگی Celsius اشاره کرد. بازار کریپتوکارنسی یکی از بدترین دوران‌ها را در سال ۲۰۲۲ به خود دیده است.

آشنایی با صرافی بایننس؛ بهترین صرافی خارجی ارزهای دیجیتال

پیشنهادات دفتر B2C2 برای خرید وام از جنسیس گلوبال

نه فقط CZ، بلکه حتی  B2C2 بزرگترین بازارساز در صنعت ارز‌های دیجیتال نیز پیشنهاد خرید وام از شرکت مالی ارز دیجیتال Genesis را داده است. مکس بونن (Max Boonen) مدیر و بنیانگذار B2C2، طی توییتی که از حساب کاربری خود در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر کرده است، در مورد این پیشنهاد به عنوان راهی برای کاهش کمبود نقدینگی فعلی این شرکت اشاره کرد:

من جنسیس را در کارت بینگو خود نداشتم. با این وجود تعداد بسیار کمی از بازیکنان در بازار فرابورس باقی خواهند ماند. شرکت @B2C2Group مایل است پیشنهاد خرید وام از دفاتر GenesisTrading را برای کاهش کسری نقدینگی فعلی آن‌ها ارائه دهد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در پول نو

شرکت جنسیس هفته گذشته فاش کرد که ۱۷۵ میلیون دلار وجوه قفل‌شده در حساب معاملاتی FTX، متعلق به واحد مشتقات آن‌ها است. در همین راستا و به منظور تقویت ترازنامه جنسیس گلوبال، DCG (شرکت مادر آن) تصمیم گرفت ۱۴۰ میلیون دلار سرمایه اضطراری به آن‌ تزریق کند.

حماسه FTX بازار را وارد فاز جنون کرده است و به نظر می‌رسد هیچ توقفی برای آن وجود ندارد. پیش از این همچنین گزارش شده بود که تقریباً یک میلیارد دلار از سپرده‌های مشتریان از صرافی ورشکسته FTX ناپدید شده است و گفته می‌شود که سم بنکمن-فرید (Sam Bankman Fried)‌ با استفاده از راه فراری در سیستم حسابداری FTX در خارج کردن این پول به‌طور پنهانی نقش داشته است.

با توجه به آشفتگی‌های مداوم در بازار کریپتو انتظار می‌رود نه تنها جنسیس، بلکه بسیاری از سازمان‌های دیگر نیز درگیر چنین قضایایی شوند.

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)