0

2

رقابت تنگاتنگ صرافی OKX با بایننس در تعداد کاربران فعال!

طبق گزارش‌ها، صرافی کریپتویی اوکی ایکس (OKX) مانند بزرگترین صرافی کریپتویی جهان، بایننس (Binance)، به سطوح مشابهی در تعداد کاربران فعال دست یافته است.

افزایش تعدا کاربران فعال صرافی okx نسبت به بایننس
هستی تاری

زمان مطالعه :

1 دقیقه

در این گزارش آمده بایننس همچنان بیش از نیمی (۵۱.۲ درصد) از حجم معاملات ارزهای دیجیتال را در میان CEXها (صرافی‌های متمرکز) به خود اختصاص داده است. صرافی‌های OKX، Bybit، Bitget و MEXC نیز که سهم عمده‌ای در بازار دارند، در رده دوم قرار گرفته‌اند.

این گزارش عمدتاً به صرافی‌هایی پرداخته که محصولات مشتقه ارائه می‌دهند. بنابراین صرافی‌هایی که در این دسته نبوده‌اند مورد تجزیه و تحلیل قرار نگرفته‌اند.

با اینحال گزارش به این مورد اشاره کرده که صرافی کوین بیس (Coinbase) تعداد زیادی آدرس سپرده دارد،  اما تعداد آدرس‌های فعال آن نسبتاً کم است و این احتمال را افزایش می‌دهد که تعداد قابل‌توجهی از کاربران ثبت‌شده دیگر از حساب‌های خود در این صرافی استفاده نکنند.

منبع:  ۰xScope

بر اساس این گزارش، بایننس نه تنها با رقبای سنتی مانند OKX و Coinbase بلکه با رقبای جدیدتری مانند Upbit نیز در حال رقابت است که در سه ماه گذشته به دلیل رشد بازار کره جنوبی، سهم بازار ۱۵ درصدی را به دست آورده است.

در همین حال، OKX و Binance از نظر تعداد آدرس‌های سپرده دارای سطوح مشابهی از فعالیت هستند که نشان می‌دهد این دو صرافی ممکن است تعداد نسبتاً مشابهی از کاربران فعال داشته باشند.

اقزایش فعالیت معاملاتی OKX و Huobi

در این گزارش همچنین آمده صرافی‌هایی مانند Bybit ،Bitget و MEXC نیز با استراتژی‌های خود بخشی از حجم معاملات را با فهرست کردن دارایی‌های بیشتر به خود اختصاص داده‌اند.

سهم بازار دو صرافی آسیایی OKX و Huobi درحالیکه سهم بایننس در بازار رو به کاهش است، در حال اوج‌گیری است.

بر اساس گزارشی در تاریخ ۱۲ مه، حجم معاملات Huobi تقریباً ۸ درصد افزایش یافته بود، در حالیکه OKX شاهد افزایشی ۴ درصدی بود. در مقابل، بایننس کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرد و حدود ۱۸ درصد از سهم بازار معاملات نقدی خود را از دست داد.

در همین حال، صرافی OKX در راستای برنامه‌های رگولاتوری اخیر در حال انجام اقداماتی در جهت توسعه در اروپا است. در ۲۳ مه، این صرافی درخواستی را به رگولاتور مالی فرانسه ارسال کرد که قصد دارد به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی دیجیتال (DASP) در این کشور فعالیت کند.

منبع: بین کریپتو

0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 تمام دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چنانچه به مشاوره رایگان علاقه‌مندید، پرسش‌ها و نظرات خود را درباره این مقاله یا موضوعات مختلف حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطرح کنید. برای پاسخگویی آماده‌ایم!

نظر بدهید

نظرات پست (0)